کد خبر : 1546840 | 28 مرداد 1397 ساعت 10:25 | 73.9K بازدید | 0 دیدگاه

هفته سوم لیگ ستارگان قطر

شورش طارمی علیه رقیب استقلال

امشب در ادامه بازی های هفته سوم لیگ ستارگان قطر دو نماینده آسیایی این کشور شب دشواری را در دوحه پیش رو خواهند داشت.

شورش طارمی علیه رقیب استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله کمتر از 10 روز تا دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی نمایندگان قطر با سرخابی های پایتخت تیم های السد و الدحیل در آخرین بازی داخلی خود به مصاف حریفانی سرسخت می روند تا شب دشواری پیش رو داشته باشند.


السد صدرنشین رقابت ها و رقیب استقلال بعد از برد عجیب 10-1 در دربی حساس هفته قبل مقابل العربی در حالی با ستاره های سرشناس خود به مصاف الغرافه می رود که یوهان گورکوف سرمربی سرشناس و مطرح فرانسوی زردپوشان امید زیادی به مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود برای کشیدن ترمز السدی ها دارد.


ستاره ایرانی که در دو بازی قبلی با گرفتن یک پنالتی و زدن یک گل به عنوان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان الغرافه نامش را بر سر زبان ها انداخته است امشب امید اصلی طرفداران الغرافه برای شورش علیه صدرنشین لیگ ستارگان محسوب می شود و زوج او و وسلی اشنایدر می توانند کار را برای السد دشوارتر از قبل کند.


الدحیل رقیب پرسپولیس اما امشب جدالی دشوارتر خواهد داشت چون باید به مصاف الریان یکی دیگر از قدرت های اصلی رقابت ها برود. شاگردان نبیل معلول به عنوان مدافع عنوان قهرمانی از آن دست تیم هایی است که با اتکا به موتور گلزنی مراکشی خود یوسف العربی امیدوار به قهرمانی در آسیا است از همین رو جدال امشب با الریان می تواند یک بازی تدارکاتی مناسب جهت آماده سازی برای مصاف با قهرمان ایران باشد، نکته ای که خود نبیل معلول و ستاره مراکشی به آن اذعان داشتند.


جنگ امشب السد با الغرافه همین طور الدحیل با الریان می تواند فرصتی مناسب برای وینفرد شفر و برانکو ایوانکوویچ باشد تا با آنالیز دقیق رقبای قطری شاگردان شان را برای بازی های حساس هفته آتی آماده کنند.

 

1328499

دیدگاه‌ها