کد خبر : 1546861 | 28 مرداد 1397 ساعت 10:44 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

مهم نیست چه کسی گل می‌زند، برد اهمیت دارد

اسماعیلی‌فر: توشاک همه را دوست دارد، نه فقط من!

هافبک سرخپوشان تبریزی اعتقاد دارد تیمش در این فصل با حمایت هواداران جایگاهی در شان تراکتورسازی کسب می کند.

اسماعیلی‌فر: توشاک همه را دوست دارد، نه فقط من!

دانیال اسماعیلی فر در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره پیروزی تراکتورسازی مقابل سایپا عنوان کرد: بازی خوبی مقابل سایپا انجام دادیم. البته تیم ما هنوز به طور کامل هماهنگ نشده و به شرایط ایده آل نرسیدیم اما خوشحالم که توانستیم با تلاش زیاد 3 امتیاز را بگیریم و اولین برد فصل را به هواداران خوبمان تقدیم کنیم.


وی درباره حضور پرشور هواداران تراکتور در ورزشگاه بیان کرد: دم هواداران گرم. ما واقعا فکر نمی کردیم این همه هوادار به استادیوم بیایند و حمایت کنند. امیدوارم تا آخر فصل همینطور به حمایت شان ادامه دهند و ما هم سعی می کنیم جواب محبت هایشان را در زمین بدهیم تا انشاالله نتایج خوبی در این فصل بگیریم. دست هواداران درد نکند. من می دانم خیلی از این هواداران کیلومتر ها پیاده آمدند تا به ورزشگاه برسند. واقعا خسته نباشید باید به آنها گفت.


هافبک تراکتورسازی درباره گلی که مقابل سایپا به ثمر رساند، تاکید کرد: این گل حاصل تلاش بچه ها بود که من فقط آن را به ثمر رساندم. خوشحالم که گام مثبتی برای تیمم برداشتم و امیدوارم بازهم مهره موثری باشم. در تراکتورسازی مهم نیست چه کسی گل می زند و فقط موفقیت تیم مهم است.


اسماعیلی فر درباره علاقه ای که توشاک به سبک بازی خودش دارد، خاطرنشان کرد: توشاک با همه بازیکنان رابطه نزدیکی دارد. او مربی بزرگی است و رزومه اش همه چیز را درباره اش نشان می دهد. همه از بودن کنار او راضی هستیم و واقعا یاد می گیریم. تلاش می کنیم تا از آموزه های او استفاده کنیم و در آینده برای تراکتور بازی های خوبی انجام دهیم.


وی درباره بازی با سپاهان در هفته پنجم اظهار داشت: بازی حساس و سختی با سپاهان داریم. ما برای برد به اصفهان می رویم و تلاش خواهیم کرد تا 3 امتیاز را بگیریم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و با دست پر برگردیم.


اسماعیلی فر در پایان درباره آینده تراکتورسازی افزود: تیم ما به تازگی شکل گرفته، بازیکنان جدید زیادی داریم و مربی مان هم تازه اضافه شده است. باید زمان ببرد تا شرایط بهبود یابد اما رفته رفته بهتر می شویم و شک نکنید امسال نتایجی در خور شان تراکتور می گیریم.

دیدگاه‌ها