کد خبر : 1546884 | 28 مرداد 1397 ساعت 11:58 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

همانی هستم که قهرمان ایران و بهترین مدافع لیگ شد

طیبی: بازوبند را امانت نگه داشتم تا کاپیتان‌ها برسند

مدافع تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر هجدهم است.

طیبی: بازوبند را امانت نگه داشتم تا کاپیتان‌ها برسند

محمدطیبی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره پیروزی تراکتورسازی مقابل سایپا در هفته چهارم لیگ برتر عنوان کرد: خداراشکر که در بازی با سایپا با تغییر سیستمی که داشتیم نمایش خوبی داشتیم.

ما بازیکنان بزرگی داریم و اگرچه سایپا تیم خوبی بود اما توانستیم با کار کردن روی نقاط ضعف و قوت این تیم برای موفقیت گام برداریم. سایپا از نظر من جزو تیم های مدعی لیگ برتر است اما می خواستیم 3 امتیاز را بگیریم و خوشبختانه با حضور پرشور هواداران به هدفمان رسیدیم. آنها تا دقایق پایانی پشت تیم بودند و با روحیه ای که دادند در زمین تاثیرگذار شدند و خوشحالم که خوشحال آنها را به خانه فرستادیم.


وی درباره عملکرد خودش در 4 هفته ابتدایی لیگ برتر بیان کرد: من همان محمد طیبی قبلی هستم اما واقعیت این است در بازی های قبلی چون سه دفاعه بازی می کردیم، من در آن سیستم جا نیفتاده بودم و راحت نبودم.واقعا بازی کردن در سیستم 3 دفاعه مشکل بود و نیاز به زمان و هماهنگی بیشتری داشت. من همان بازیکنی هستیم که در سال های قبل قهرمان ایران شدم و عنوان بهترین مدافع لیگ را گرفتم. قطعا نیاز به زمان دارم تا به شرایط عادت کنم که انشاالله این اتفاق رخ می دهد.


مدافع تراکتورسازی با اشاره به اینکه بازوبند کاپیتانی تراکتورسازی را به مسعود شجاعی و اشکان دژاگه اهدا کرد، اظهار داشت: من به کاپیتانی در تراکتورسازی هرگز فکر نکرده بودم. من آمدم تا در آرامش فوتبالم را بازی کنم. خداراشکر که شجاعی و دژاگه که بازیکنان بزرگی هستند، آمدند. آنها کاپیتان های تیم ملی هستند و فکر می کنم بازوبند کاپیتانی تراکتورسازی یک امانت در دستم بود تا شجاعی و دژاگه بیایند و تقدیم شان کنم. من از قبل می دانستم که این دو بازیکن به تراکتورسازی می آیند.


طیبی در پاسخ به این پرسش که آیا تراکتورسازی مدعی قهرمانی در لیگ برتر است، گفت: ما برای قهرمان شدن همه چیز داریم. هم مربی بزرگ و کادرفنی قوی داریم، هم بازیکنان خیلی بزرگ و خوبی در اختیارمان است. از همه مهم تر اینکه هواداران پرشور و خوبی داریم که مثل کوه پشت تیم ایستاده اند و حمایت مان می کنند. شک نکنید با این شرایط تیم ما می تواند جزو مدعیان اصلی قهرمانی باشد. ما از صفر شروع کردیم و شرایط تغییر کرده و فقط اگر هماهنگ شویم، همه چیز روبه راه می شود.تراکتور بازی به بازی بهتر می شود و انشاالله در آینده نیز نتایج خوبی می گیریم.


وی درباره دیدار با سپاهان در هفته پنجم لیگ برتر خاطرنشان کرد: سپاهان تیم خیلی خوبی است که مربی خوبی هم دارد. فرصت خوبی برای ما است تا در جدول صعود کنیم. قطعا برای 3 امتیاز به اصفهان می رویم و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنیم.


طیبی در پایان افزود: از هواداران تیم تراکتورسازی تشکر می کنم. آنها از روز اولی که به تراکتور آمدم مرا مورد حمایت قرار دادند و تشکر ویژه ای می کنم. مطمئن باشید بازیکنان تراکتورسازی از جان و دل برای این هواداران بازی می کنند.

دیدگاه‌ها