کد خبر : 1546933 | 28 مرداد 1397 ساعت 14:34 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

روی مواضع خود ایستادیم و به نتیجه رسیدیم؛

درودگر: از هفته ششم دیگر ورزشگاه بدون تبلیغات نمی‌بینید

صادق درودگر می گوید که از هفته ششم رقابت های لیگ برتر حجم تبلیغات محیطی در ورزشگاه ها بیشتر خواهد شد.

درودگر: از هفته ششم دیگر ورزشگاه بدون تبلیغات نمی‌بینید

صادق درودگر رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص تبلیغات محیطی لیگ هجدهم که طی چهار هفته گذشته به طور کامل اجرایی نشده و در برخی ورزشگاه ها عدم وجود تبلیغات نگرانی هایی را به وجود آورده بود، توضیح داد: قرارداد را بستیم؛ شرکت طرف قرارداد تیراژه فیلم است. 

پیش از این روی یک سری مسائل قرارداد اختلاف نظر داشتیم که سه روز پیش این مشکلات حل شد و به توافق رسیدیم.


وی ادامه داد: ما روی برخی مسائل صحبت داشتیم و قرارداد را با آنها نهایی نمی کردیم و به خاطر همین سر مباحث خود ایستادگی کردیم.


درودگر با اشاره به تعطیلات پیش از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: از این هفته که تعطیلات تمام شود، شاهد تبلیغات بیشتری در ورزشگاه ها خواهیم بود.


رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ در مورد اینکه اختلافات صرفا مربوط به مسائل مالی بوده یا مسائل دیگری هم دخیل بوده، عنوان کرد: بحث مالی یک مسئله بود، ما روی مفاد قراداد نحوه اجرا، اینکه تبلیغات با اجازه ما باشد و برخی مسائل دیگر اختلاف نظر داشتیم که با ایستادگی روی مواضع خود قرارداد خوبی امضاء کردیم.

کار جدید است و یک مقدار زمان می برد ولی ما سفت ایستاده ایم. سال گذشته هفته ششم تبلیغات محیطی شروع شد ولی امسال ما از هفته های ابتدایی تبلیغات داشته ایم و از هفته ششم حجم تبلیغات بیشتر هم می شود، چرا که قبلا شرکت طرف قرارداد وقتی با شرکت های بزرگ صحبت می کرد، اجازه ما را نداشت ولی حالا این مشکلات حل شده است.


وی در پایان در خصوص اینکه چه زمانی به باشگاه ها پول تزریق می شود گفت: من در جریان این موضوع نیستم ولی می دانم که 8 میلیارد تا الان درآمد داشته ایم. 3.5 میلیارد بدهی به داوران از فصل گذشته بوده که داده شده و در مورد اینکه به باشگاه ها چه زمانی پرداخت انجام می شود باید از بخش مالی بپرسید چون من در جریان نیستم.

دیدگاه‌ها