کد خبر : 1546938 | 28 مرداد 1397 ساعت 15:35 | 103.1K بازدید | 0 دیدگاه

پایان شایعات درباره ستاره سابق پیکان

آقاخان 4 ساله بست و در استقلال ماندنی شد

هافبک استقلال یک سال دیگر قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد و از نیم فصل دوم نامش به لیست این تیم اضافه می شود.

آقاخان 4 ساله بست و در استقلال ماندنی شد

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت مرتضی آقاخان در تمرین های پیش فصل باعث شده شایعات زیادی در مورد کنارگذاشتن او از استقلال به گوش برسد. آقاخان که فصل قبل هفته هایی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در این فصل به استقلال آمد تا روزهای خوبش را در این تیم ادامه بدهد.


با این حال او در یکی از تمرین های استقلال مچ پایش آسیب دید از آن روز بود که شایعه هایی زیادی در مورد اینکه استقلال بازیکن مصدوم خریده است به راه افتاد و این بازیکن جوان در این مدت فشار زیادی را تحمل کرد.


با این حال آقاخان قرارداد 3 ساله خود را که اول فصل امضا کرده بود یک سال دیگر با استقلال تمدید کرد و در این تیم ماندنی شد تا به شائبه هایی که در مورد او به وجود آمده بود پایان بدهد.


خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال با تایید این خبر به ورزش سه گفت: چون مرتضی آقاخان هفته های زیادی مصدوم است، قرار است نام او از نیم فصل دوم به لیست استقلال اضافه شود و مشکلی وجود ندارد.


او در پایان گفت: مرتضی آقاخان قرارداد خود را بدون هیچ قید شرطی به مدت 4 سال تمدید کرد و در واقع او با استقلال قرارداد سفید امضا کرد. مطمئن هستیم این بازیکن روزهای خوبی را در استقلال پشت سر می گذارد.

دیدگاه‌ها