کد خبر : 1546952 | 28 مرداد 1397 ساعت 15:27 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی مهر امسال به تیم ملی می رسد؛

محمدی ‌فر: هواداران مهمترین علت برد پارس هستند

مدافع راست پارس جنوبی جم می گوید تاکتیک هوشمندانه مهدی تارتار سبب پیروزی آنها برابر استقلال شده است.

محمدی ‌فر: هواداران مهمترین علت برد پارس هستند

سعید محمدی فر مدافع راست پارس جنوبی جم در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص پیروزی این تیم برابر استقلال تهران گفت: بازی خیلی خوبی بود. ما از قبل هم می دانستیم که بازنده بازی نیستیم و خوشحالیم که این بازی را بردیم. خوشبختانه تاکتیک ما جواب داد و کادر فنی هوشمندانه عمل کرد. فکر می کنم شیوه بازی ما تاکتیکی شد تا بقیه تیم ها هم برای شکست استقلال استفاده کنند.

 

وی در مورد نمایش خود در سمت راست خط دفاعی پارس هم بیان کرد: فکر می کنم روز خوبی داشتم. بزرگترها و به خصوص سرمربی تیم به من روحیه دادند ولی مهم ترین دلیل برد ما هواداران بودند و خوشحالم که چنین هوادارانی داریم و امیدوارم بتوانیم روند سال گذشته را ادامه دهیم.


محمدی فر افزود: الان همه تیم ها از ما شناخت دارند و کار بسیار سختی داریم، ولی کادر فنی با دانشی که دارند کمک می کنند تا برای حریفان ناشناخته بمانیم.


محمد فر که جانشین محمد مهر در سمت راست خط دفاعی پارس جنوبی شده در مورد حضور این بازیکن در تیم استقلال و تقابل با او توضیح داد: من از فرشاد خیلی چیزها چه فنی و چه اخلاقی یاد گرفتم و خوشحالم که جانشین او هستم. فرشاد فصل قبل هم خیلی خوب بازی کرد و مطمئنم که امسال از استقلال به تیم ملی می رسد.

دیدگاه‌ها