کد خبر : 1546954 | 28 مرداد 1397 ساعت 15:34 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

بچه ها مزد زحماتشان را گرفتند

بنگر: برای ما بردن استقلال همیشه خوشمزه است

محسن بنگر مدافع جدید پارس جنوبی جم می گوید برگزاری دیدار این تیم برابر استقلال که بدون هیچ اتفاق ناگواری به پایان رسید، نشان دهنده حرفه ای بودن مدیریت باشگاه و مسئولان شهر است.

بنگر: برای ما بردن استقلال همیشه خوشمزه است

محسن بنگر مدافع جدید تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص شرایط خود در این تیم گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است و تیم خیلی خوبی داریم.


کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد پیروزی پارس جنوبی برابر استقلال تهران نیز عنوان کرد: تیم ما با دوندگی بالایی که داشت توانست راه های نفوذ استقلال را ببندد و بازی را ببرد. روی برنامه بازی کردیم و بازیکنان تیم تلاش زیادی کردند.


وی در مورد اینکه دوست داشت خودش در این بازی به میدان برود نیز بیان کرد: نه برای من مهم برد تیم است و مهم نیست چه کسی بازی می کند. وقت برای بازی کردن زیاد است. من هم این روزها سخت تلاش می کنم تا از لحاظ جسمانی و تاکتیکی به شرایط تیم برسم.


بنگر در مورد شکست استقلال و اینکه این پیروزی برای او چقدر متفاوت است، افزود: همیشه بردن استقلال برای ما پرسپولیسی ها خوشمزه است. علاوه بر این بردن بازی های بزرگ هم خوب است و هم لذت بخش و بچه مزد زحمات خود را گرفتند.


مدافع میانی پارس جنوبی جم با اشاره به هوادارانی که به ورزشگاه تختی آمده بودند، اضافه کرد: فکر نمی کردم این همه هوادار فقط پارس جنوبی رو تشویق کنند و یکدست زرد پوش باشند. اگر قانون اجازه می داد یک استقلالی هم در ورزشگاه حضور پیدا نمی کرد؛ خوشحالم در چنین جوی حضور دارم و هواداران پارس جنوبی برنده اصلی بازی بودند.


مدافع فصل گذشته نفت تهران در مورد برگزاری دیدار استقلال در جم که بدون حاشیه به پایان رسید، اظهار داشت: با اینکه دوسال از حضور پارس جنوبی درلیگ برتر نمی گذرد اما مدیریت باشگاه و مسئولین شهر در برگزاری بازی‌ها حرفه ای هستند و وقتی در چنین مسابقه ای، اتفاقی رخ ندهد بیانگر این مسئله است.

دیدگاه‌ها