کد خبر : 1546987 | 28 مرداد 1397 ساعت 17:51 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی 6-1 هادرسفیلد

پیروزی پرگل منچسترسیتی با هت تریک آگوئرو

منچسترسیتی در دیداری جذاب و پرگل به راحتی و با شش گل بر هادرسفیلد غلبه کرد و موقتا به صدر جدول رفت.

پیروزی پرگل منچسترسیتی با هت تریک آگوئرو

به گزارش "ورزش سه"، سیتی که در هفته اول توانسته بود آرسنال را در امیریتس با دو گل مغلوب کند، امروز در ورزشگاه اتحاد میزبانی از هادرسفیلد را بر عهده داشت. تیم تازه صعود کرده که در هفته اول به چلسی با نتیجه 0-3 باخته بود.

 

 

1328672

 

 

بازی مطابق انتظار با حملات پردامنه سیتی آغاز شد و در همان دو دقیقه اول، سه بخت مسلم گلزنی برای سیتی از دست رفت. آگوئرو و ژسوس هر کدام شانس های مناسبی را از دست دادند ضمن اینکه یک اشتباه از مدافع حریف نیز نزدیک بود به یک گل به خودی منجر شود.

سیتی از چپ و راست حمله می کرد اما 25 دقیقه طول کشید تا شاهد اولین گل این تیم باشیم.

 

 

1328670

 

 

ادرسون، گلر برزیلی سیتی با دید بالای خود توپی را برای آگوئرو ارسال کرد. او که از کمند آفسایدگیری مدافعان هادرسفیلد گریخته بود، در مصاف تک به تک و با یک ضربه فنی، توپ را به طاق دروازه چسباند تا سیتیزین ها به اولین گل دست یابند.

 

 

1328673

 

 

شش دقیقه بعد، نوبت به دومین گل سیتی رسید. مندی از چپ، یکی پس از دیگری بازیکنان هادرسفیلد را جا گذاشت و ژسوس را صاحب توپ کرد. در ادامه، توپ دوباره به خود او رسید و در شلوغی پشت محوطه جریمه این ژسوس بود که از ناهماهنگی مدافعان حریف نهایت استفاده را برد و با یک ضربه پای چپ زمینی، توپ را به قعر دروازه رساند.

 

 

1328669

 

 

سیتی دقیقه 35 به سومین گل خود نیز دست یافت. ارسال یک توپ تند و تیز از سمت چپ توسط مندی، با اشتباه گلر هادرسفیلد در مهار توپ همراه شد و آگوئرو زودتر از مدافعان، در ریباند موفق به زدن گل سوم شد.

 

 

1328671

 

 

نیمه اول در حال اتمام بود که میهمان فاصله را به دو گل کاهش داد. ارسال توپ از راست با اثرگذاری مهاجم هادرسفیلد همراه شد تا استانکوویچ در دهانه دروازه و با استفاده از غفلت مدافعان سیتی، دروازه را باز کند.

نیمه اول 3-1 به سود سیتی خاتمه یافت.

 

میزبان دو دقیقه پس از شروع نیمه دوم به چهارمین گل دست یافت.

 

 

1328668

 

 

داوید سیلوا روی یک ضربه کاشته و به شکلی زیبا توانست گلزنی کند تا بازگشت باشکوهی به میادین داشته باشد.

 

سیتی همچنان با انگیزه و پراشتها برای زدن گل های بعدی حمله می کرد و پس از چندین فرصت خوبی که با بدشانسی از دست داد، دقیقه 78 به گل پنجم خود رسید.

 

 

1328686

 

 

زننده این گل هم آگوئرو  بود تا یک هت تریک دیگر به نام او ثبت شود. ارسال توپ از جناح چپ توسط مندی با ضربه تماشایی آگوئرو، به زاویه مخالف نشست و سیتی 5-1 پیش افتاد.

 

سیتی دقیقه 85 هادرسفیلد را شش تایی کرد. لروی سانه که چند دقیقه قبل تر به جای آگوئرو وارد زمین شده بود، در مصاف تک به تک توپ را به سینه گلر هادرسفیلد کوبید و در برگشت، کنگولو، مدافع میهمان به اشتباه توپ را درون دروازه خودی جای داد.

 

در نهایت این بازی با پیروزی 6-1 سیتی خاتمه یافت و تیم پپ موقتا و با تفاضل گل بهتر راهی صدر جدول شد.

دیدگاه‌ها