کد خبر : 1547037 | 28 مرداد 1397 ساعت 21:01 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ یک/

یک امتیاز حاصل کار ملوان و قشقایی

دیدار تیم‌های ملوان انزلی و قشقایی شیراز با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

یک امتیاز حاصل کار ملوان و قشقایی

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای هفته دوم لیگ یک فوتبال، تیم‌های ملوان انزلی و قشقایی شیراز از ساعت 19:30 امروز در استادیوم تختی انزلی به قضاوت ناصر جنگی مقابل هم قرار گرفتند.

 

حجت صدقی، وحید حیدریه، عظیم گوک، سعید سالازاده، پوریا غلامی، محمد پوررحمت‌الله، خشایار زبرجد، امین جهان‌عالمیان، محمد حسین‌پور، علیرضا دغاغله و یزدان عباسیان ترکیب تیم ملوان انزلی را برابر قشقایی شیراز تشکیل می‌دادند.

 

در ترکیب تیم قشقایی شیراز هم حسین ملک‌علیایی، محمد مهری، محمدجواد عباسی، سروش سعیدی، کیخسرو سیاه‌پور، رسول بهاروندی، امید کریمی، مسعود اسدی، حسین صادقی، مرتضی سنجانکی و سید کاظم رحمانی در ابتدای بازی به میدان رفتند.

 

تقابل شاگردان فرهاد پورغلامی و مهرداد شکاری در این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید که محمد مهری در دقیقه 60  برای تیم قشقایی شیراز و شهریار مقانلو در دقیقه 73 برای تیم ملوان گلزنی کردند.

 

ملوان انزلی که هفته گذشته با عدم حضور خونه به خونه بابل 3 امتیاز گرفته بود، امروز هم به یک امتیاز برابر قشقایی رسید و تیم شیرازی هم نخستین امتیاز فصل خود را بعد از شکست برابر مس رفسنجان به دست آورد.

دیدگاه‌ها