کد خبر : 1547118 | 29 مرداد 1397 ساعت 10:32 | 78.5K بازدید | 0 دیدگاه

تبعات جدایی سی آر سون

با رفتن رونالدو؛ سانتیاگو برنابئو خالی شده!

دوران پسا رونالدو در رئال مادرید آغاز شده و تاثیراتش از بازی اول رئال در برنابئو به وضوح مشهود است.

با رفتن رونالدو؛ سانتیاگو برنابئو خالی شده!

به گزارش "ورزش سه"،  رئال شب گذشته در اولین دیدار خود در لالیگا، میزبان ختافه بود و توانست با دو گل از دنی کارواخال و گرت بیل، پیروز میدان باشد ولی غیبت هواداران در ورزشگاه، به نظر به خاطر عدم حضور ستاره بزرگ تیم است. تنها 48466 نفر در سکوهای برنابئو، از تیمشان حمایت می‌کردند و شواهد گویاست که هوادارانی که به توریست شهرت داشتند، دیگر همراه رئال مادرید نخواهند بود.

 

 

1328888

 


آخرین باری که رئال با چنین جمعیتی در یک بازی خانگی به میدان رفت،  به سال 09-2008 بازمی‌گردد، دورانی که رئال 5 بازی پیاپی شکست خورد و این روند با شکست 6-2 مقابل بارسا آغاز شد. آن سال رئال در رده دوم کار را به پایان رساند و تصمیم گرفت هزینه های نجومی اش را آغاز کند و با شکستن رکورد نقل و انتقالات، کریستیانو رونالدو را به خدمت گرفت. در 9 سال پس از آن، رئال 2 قهرمانی لالیگا و 4 قهرمانی چمپیونزلیگ کسب کرد.

 

1328879

 

 

حالا با انتقال رونالدو به یوونتوس، هواداران رئال دیگر با شور و انگیزه سابق در ورزشگاه حاضر نشدند و غیبت برنده 5 توپ طلا، تاثیر مهمی روی سکوهای خالی برنابئو داشت.


رئال بدون جذب جانشینی بزرگ برای رونالدو، فصل جدید را آغاز کرد. هیچکس نمی‌تواند جای بازیکنی که در 438 بازی، 450 گل به ثمر رسانده را بگیرد ولی سرمربی تیم، خولن لوپتگی، حساب ویژه ای روی مارکو آسنسیو، کریم بنزما و گرت بیل باز کرده است. بیل فصل را بسیار خوب آغاز کرد و مثل دو فصل اخیر، در بازی اول گلزنی کرد و انتظار می‌رود روند درخشش او ادامه پیدا کند. او فصل گذشته تنها 26 بازی برای رئال در لالیگا انجام داد و در 19 بازی از ابتدا در ترکیب قرار گرفت.

 

 

1328878

 


البته سکوهای خالی برنابئو صرفا به خاطر غیبت رونالدو نیست و زمان برگزاری بازی به شکلی بود که هواداران کم سن و سال نمی‌توانستند در آن شرکت کنند ولی مهم ترین علت، مطمئنا عدم حضور چهره های جدید جذاب برای تیم است. تمامی بازیکنانی که در ترکیب رئال بودند، فصل گذشته نیز در این تیم حضور داشتند و تعویضی ها نیز بازیکنانی بودند که در ترکیب اصلی زیدان جا داشتند.


هواداران حداقل منتظر رونمایی از تیبو کورتوا بودند ولی انگار باید حداقل یک هفته دیگر صبر کنند تا بهترین گلر جام جهانی را درون دروازه تیمشان ببینند و همینطور وینیسیوس، پدیده برزیلی نیز در این بازی نیمکت نشین بود.


رئال مادرید، هواداری که انتظار می‌رفت را جذب ورزشگاه نکرد ولی آنها سه امتیاز بازی را کسب کردند تا نشان دهند برای قهرمانی آماده می‌شوند. هواداران رونالدو را فراموش نکرده اند ولی پیروزی های بیشتر می‌تواند به آنها کمک کند هواداران را به ورزشگاه برگردانند.

 

دیدگاه‌ها