کد خبر : 1547129 | 29 مرداد 1397 ساعت 10:33 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

تمدید قرارداد ستاره‌ی لهستانی بایرن با ایجنت معروف

آیا لواندوفسکی همچنان به فکر ترک بایرن است؟

رابرت لواندوفسکی، ستاره‌ی لهستانی و مهاجم گلزن بایرن مونیخ قرارداد خود را با پینی زهاوی، ایجنت مشهور فوتبال تا سال 2020 تمدید کرد.

آیا لواندوفسکی همچنان به فکر ترک بایرن است؟

به گزارش "ورزش سه"، زهاوی همان ایجنتی است که تابستان سال گذشته انتقال 222 میلیون یورویی نیمار از بارسلونا به پاری سن ژرمن را ممکن کرده بود. لواندوفسکی ابتدا زهاوی را برای هماهنگ کردن انتقال او از بایرن به رئال مادرید استخدام کرده بود ولی ظاهراً این انتقال مورد نظر لواندوفسکی به دلیل مخالفت هیات‌مدیره‌ی بایرن ممکن نشده است.


حالا با اینکه تقریباً قطعی به نظر می‌رسد که لواندوفسکی در مونیخ ماندگارخواهد شد، این ملی‌پوش لهستانی تصمیم گرفته قرارداد خود را با ایجنت مشهورش تمدید کند. قرارداد لواندوفسکی با زهاوی روز سی و یکم آگوست به پایان می‌رسید ولی با این تصمیم جدید ستاره‌ی لهستانی، قرارداد دست‌کم تا سال 2020 تمدید شده است.


اینکه این اقدام لواندوفسکی در آینده‌ی کوتاه‌مدت برای  بایرن به چه معنا خواهد بود هنوز مشخص نیست. آیا لواندوفسکی همچنان می‌خواهد بایرن را ترک کند یا برای حفظ همکاری  خود با زهاوی دلایل دیگری دارد؟ واقعیت این است که ایجنت‌ها علاوه بر نقل و انتقال بازیکن، خدمات متنوع دیگری نیز ارائه می‌دهند و از جمله در امضای قراردادهای اسپانسرینگ و فعالیت‌های اقتصادی بازیکنان تحت قراردادشان نیز فعالند. لواندوفسکی بارها اعلام کرده که قصد دارد برند شخصی خود را توسعه دهد و شاید تمدید قرارداد با زهاوی برای رسیدن به این هدف باشد.


دلیل اصلی هر چه باشد، هواداران بایرن مونیخ فعلاً دلیلی برای نگرانی نخواهند داشت. رابرت لواندوفسکی هیچ جا نخواهد رفت ... البته فعلاً.

دیدگاه‌ها