کد خبر : 1547137 | 29 مرداد 1397 ساعت 11:01 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

رفیعی آماده حضور دوباره در آزادی؛

سروش در جستجوی اولین درخشش در بازی مهم فصل

ستاره تیم فولاد خود را برای دیدار مهم مقابل استقلال آماده می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان تمرینات خود را برای دیدار مقابل استقلال در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر آماده می کند.


شاگردان پورموسوی پس از برد خانگی مقابل نساجی که تحت فشارهای عجیبی هم به دست آمد، باید خود را برای یک جدال سخت با یکی از مدعیان لیگ، آن هم در ورزشگاه آزادی آماده کنند.


یکی از امیدهای اصلی فولاد در چنین بازی های بزرگی، ستاره خط میانی این تیم یعنی سروش رفیعی است. رفیعی که به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس، برای نیم فصل اول حضور در فولاد را انتخاب کرد، از هفته دوم لیگ برای این تیم به میدان رفت و به مرور خود را در ترکیب اصلی فولاد جا انداخته است؛ اما هنوز درخششی که انتظار می رفته، از سوی هافبک شماره 37 اهوازی ها دیده نشده و طرفداران فولاد امیدوارند رفیعی نمایش های خوب خود را مقابل استقلال شروع کند.

 

این ستاره که در روزهای اخیر با مصدومیتی خفیف هم دست و پنجه نرم می کرده، خود را برای دومین حضور در ورزشگاه آزادی در فاصله کمتر از 20 روز آماده می کند. اولین حضور او با تیم فولاد در ورزشگاه آزادی روز دوازدهم مرداد بود که به مصاف پرسپولیس رفتند. در آن بازی فولاد شرایط خوبی نداشت و اسیر نمایش خوب پرسپولیس شد.

 

در روز شکست سنگین مقابل پرسپولیس که اولین حضور سروش رفیعی در ترکیب فولاد بود، انتقادات زیادی به عملکرد او و تیم فولاد صورت گرفت و حالا سرخپوشان اهوازی و به ویژه ستاره آنها یعنی رفیعی به دنبال یک بازی تماشاگر پسند و کسب نتیجه مناسب از نبرد سخت مقابل استقلال هستند.

 

رفیعی که قبل از عزیمت به لیگ ستارگان قطر، 3 بار با پیراهن تیم های فولاد، تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به استقلال گلزنی کرده، نیم نگاهی هم به گلزنی مجدد به آبی های پایتخت در تهران خواهد داشت.

 

1328899

 

1328898

 

1328897

 

1328896

 

عکس از محمد حسن عامری

دیدگاه‌ها