کد خبر : 1547176 | 29 مرداد 1397 ساعت 12:31 | 102.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیم نود ارومیه دو دهه پس از پاکدیس

تولد یک تیم با نام عجیب در فوتبال ایران (عکس)

استان آذربایجان غربی پس از مدت ها صاحب یک تیم دیگر در سطوح بالای فوتبال ایران شده است. تیمی که می توان گفت یکی از عجیب ترین نام های ایرانی را بر خود نهاده است. تیم نود ارومیه در لیگ دسته اول!

به گزارش "ورزش سه"، پس از کش و قوس های فراوان بالاخره تکلیف تیم گسترش فولاد تبریز روشن شد و این تیم رسما به ارومیه منتقل شد و از این شهر در لیگ دسته اول به میدان خواهد رفت. 

 


اما با توجه به اینکه در باره اسم این تیم گزینه های بسیاری همچون گسترش فولاد، بانی گستر و ... مطرح شد در نهایت عجیب ترین نامی که می توان برای یک تیم فوتبال متصور شد بر روی این تیم نهاده شد. ارومیه ای ها از بازی های هفته دوم به بعد با نام نود در فوتبال ایران حضور خواهد یافت! آنها روز گذشته در دیدار برابر پرسپولیس پاکدشت به میدان رفتند و به شکست پرگلی نیز رسیدند. 

 


تیم نود در حالی در رقابت های لیگ دسته اول به میدان می رود که استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه سال ها بود که در سطح اول فوتبال ایران به فعالیت نمی پرداخت و آخرین تیمی که از این شهر در فوتبال ایران حضور داشت مربوط به اوایل دهه هفتاد بود که تیم پاکدیس ارومیه به مدت دو فصل در رقابت های لیگ آزادگان حضور داشت و از آن به بعد مسئولان استانی و شهر ارومیه ترجیح دادند تا تمرکز اصلی خود را روی والیبال بگذارند و باعث پیشرفت این ورزش در استان شوند.

 

دیدگاه‌ها