کد خبر : 1547183 | 29 مرداد 1397 ساعت 13:15 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی کریستال پالاس - لیورپول

دو تیم کریستال پالاس و لیورپول، امروز در ورزشگاه سلهورت پارک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی کریستال پالاس - لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که در بازی اول خود موفق به کسب پیروزی شد، به دنبال این است که به دومین پیروزی برسد و از رقبای قدرتمندش عقب نماند. شاگردان کلوپ فصل گذشته تا فینال چمپیونزلیگ پیش رفتند ولی مثل 27 سال اخیر در لیگ ناکام بودند و تنها توانستند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنند. اما امسال با خریدهای خوبی که توسط قرمزها انجام شده، آنها خود را برای لیگ برتر و کسب قهرمانی آماده کرده اند. لیورپول در دیدار اول خود توانست 4-0 وستهام را شکست دهد و در دیدار دوم، کار دشواری در خانه کریستال پالاس پیش رو خواهد داشت.

 

1326522

 


پالاس نیز در بازی اول موفق شد 2-0 فولام را شکست دهد و شروع خوبی در لیگ داشته باشد. با این حال، آنها سابقه خوبی مقابل لیورپول ندارند. در 6 تقابل اخیر دو تیم، 5 پیروزی برای لیورپول و 1 پیروزی برای پالاس به دست آمده و لک لک ها امیدوارند در این بازی نیز به پیروزی برسند و 3 امتیاز را کسب کنند.


کلوپ علتی برای تغییر در خط دفاعی و خط حمله اش نمی‌بیند زیرا آنها در بازی قبلی درخشان بودند. فابینیو در دیدار مقابل وستهام از روی نیمکت بازی را دنبال کرد و انتظار می‌رود امروز اولین بازی اش را برای لیورپول انجام دهد. جردن هندرسون نیز احتمالا به ترکیب تیمش بازخواهد گشت و جای واینالدوم را پر خواهد کرد.


اما لیورپول از همراهی الکس اوکسلید چمبرلین به علت مصدومیت محروم است و حضور لاورن و ماتیپ نیز هنوز مشخص نیست. در آن سو، اسکات دن به صورت حتمی غایب است و حضور مکس مایر، جاناتان ویلیامز و ویکهام هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1328957

دیدگاه‌ها