کد خبر : 1547233 | 29 مرداد 1397 ساعت 16:23 | 83.1K بازدید | 0 دیدگاه

مودریچ: این احمقانه ترین ادعای تاریخ است

لوکا مودریچ تابستانی بسیار پرحاشیه را پشت سر گذاشت و در نهایت یک فصل دیگر نیز در رئال ماندنی شد.

مودریچ: این احمقانه ترین ادعای تاریخ است

به گزارش "ورزش سه"، روزها اخبار مربوط به انتقال مودریچ به اینتر، نقل محافل ورزشی ایتالیا و اسپانیا بود. در ایتالیا اعتقاد داشتند که ستاره کروات قطعا به اینتر می پیوندد اما در رئال مادرید از همان شروع شایعات، موضع محکمی اتخاذ شد و رئیس رئال عنوان کرد که مودریچ تنها در صورتی راهی اینتر می شود که این باشگاه، 750 میلیون یورو رقم فسخ او را پرداخت کند.

در نهایت مهلت جذب بازیکن در فوتبال ایتالیا به اتمام رسید بدون اینکه اینتر بتواند مودریچ را جذب کند. رئال مادرید اما در واکنش به مذاکرات پنهانی اینتر با مودریچ، از نزاتزوری به فیفا شکایت کرد. اینتری ها نیز در پاسخ گفته اند که هرگز به صورت مستقیم با مودریچ وارد مذاکره نشده اند.

 

روز گذشته خبری از سوی گاتزتا دلو اسپورت منتشر شد مبنی بر اینکه مودریچ در پاسخ به استعلام فیفا گفته است که خودش بوده که با اینتر وارد مذاکره شده و باشگاه ایتالیایی مرتکب تخلف نشده است.

نکته جالب، واکنش مودریچ به این ادعا بود. او در اینستاگرام و در پاسخ به این ادعا نوشته است:« این احمقانه ترین ادعای تاریخ است»، تا به این وسیله نشان دهد که ادعای نشریه ایتالیایی کذب محض بوده است.

 

 

 

1329016

دیدگاه‌ها