کد خبر : 1547238 | 29 مرداد 1397 ساعت 16:06 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

حتی ده نفره هم مالک توپ و میدان بودیم

نمازی: منظورم از آن کلمه، باکس محوطه جریمه بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: شکست در شهرآورد اصفهان نتیجه تلخی بود ولی آورده‌های این دیدار برای ما ارزشمند است.

نمازی: منظورم از آن کلمه، باکس محوطه جریمه بود

امید نمازی در گفتگو با "ورزش سه" در ارتباط با شکست در شهرآورد اصفهان گفت: بالاخره باخت در داربی سخت است و ما نیز ساعت تلخی را سپری کردیم ولی فوتبال صحنه بردها، تساوی ها و شکستهاست. اکنون که چند روز از این بازی می گذرد با دقت بیشتر بازی را تحلیل کرده ایم و افسوس می خوریم چرا برای دقایقی غفلت کردیم.

 

نمازی ادامه داد: گردش بازی در نیمه اول در اختیار ما بود. خیلی خوب به پشت محوطه جریمه حریف می رسیدیم ولی اجتماع نفرات حریف اجازه نفوذ را به ما نداد. متاسفانه چند دقیقه غفلت شرایط بازی را به نفع حریف تغییر داد.

سرمربی ذوبی‌ها ادامه داد: در نیمه دوم که حتی با اخراج اشتباه زبیر، مالک توپ و میدان بودیم و حتی می توانستیم ده نفره کار را به تساوی بکشیم. دستاوردهای این دیدار برای ما رشد فوتبالی تیم، توان فیزیکی و افزایش اعتماد به نفس بود و نکات منفی این مصاف بار دیگر نداشتن تمرکز در دقایق محدودی از بازی و کنترل نکردن بازی بود. به زعم من اکنون باید از نکات منفی این بازی درس بگیریم و از نکات مثبتش انرژی، برای ادامه فصل.

 

نمازی در مورد استفاده از کلمه قوطی در کنفرانس مطبوعاتی پس از مصاف با سپاهان نیز گفت: می دانم که این کلمه شاید معنی خیلی خوبی نداشته باشد. من می خواستم از کلمه باکس استفاده کنم و بگویم ما ده نفره تیم حریف را به باکس محوطه جریمه اش عقب رانده بودیم که مترادف فارسی به ذهنم نرسید. همین جا از باشگاه سپاهان و کادر فنی این تیم عذرخواهی می کنم اگر معنی این کلمه بد برداشت شده است و منظور من اساساً قوطی نبوده است.

 

دیدگاه‌ها