کد خبر : 1547241 | 29 مرداد 1397 ساعت 16:16 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

آمار خوب بازیکنان خط میانی

آنالیز فرد به فرد تیم منتخب هفته چهارم

به بهانه پایان هفته چهارم لیگ برتر و انتخاب تیم هفته، آنالیز دقیقی از نفرات حاضر در ترکیب منتخب انجام دادیم که به شرح زیر است.

آنالیز فرد به فرد تیم منتخب هفته چهارم

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از پایان هفته چهارم مسابقات لیگ برتر تیم منتخب این هفته از سوی کارشناسان سایت "ورزش سه" طبق روال همیشگی اعلام شد. حالا قصد داریم آنالیزی از عملکرد تک به تک بازیکنان حاضر در تیم منتخب ارائه کنیم و آمار ثبت شده آن‌ها در مسابقات هفته چهارم را مورد بررسی قرار دهیم.

 


ایمان صادقی (سپیدرود رشت):
دروازه‌بان جوان و با تجربه سپیدرود رشت در اولین بازی خود برای تیمش خوش درخشید. وی در طول 90 دقیقه این دیدار 32 مرتبه توپ را لمس کرد و 5 سیو خوب از خود به نمایش گذاشت. هم‌چنین ایمان صادقی 17 ارسال بلند انجام داد که 6 ارسال به هدف رسید. در ادامه صادقی 8 پاس کوتاه هم به یاران خود داد که همه آن‌ها سالم به مقصد رسیده است.

 


موسی کولیبالی (نفت مسجد سلیمان):
مدافع اهل مالی نفت مسجدسلیمان در دیدار برابر پرسپولیس تهران 90 دقیقه به میدان رفت و نمایش خوبی از خود ارائه داد. وی در این مدت 31 مرتبه لمس توپ انجام داده است و 14 پاس برای یاران خود ارسال کرده که از این تعداد 9 پاس سالم بوده است. کولیبالی اما در دفاع عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشته است. او در بازی با پرسپولیس 6 نبرد هوایی موفق، 6 قطع توپ و 2 دفع توپ داشته و از این لحاظ یکی از بهترین مدافعان هفته به شمار می‌آید.


عزت‌الله پورقاز (سپاهان اصفهان):
مدافع گلزن تیم سپاهان هم 90 دقیقه برای تیمش در دربی اصفهان به میدان رفت و در این مدت 25 مرتبه لمس توپ داشت. 15 پاس برای یاران خود ارسال کرده که 11 پاس سالم به مقصد رسیده است. او هم‌چنین یک شوت به سمت دروازه داشت که همان هم تبدیل به گل دوم سپاهان شد. اما پورقاز در بخش دفاعی 3 نبرد هوایی موفق و 4 دفع توپ داشته است.


محمد ستاری (پارس جنوبی جم):
مدافع چپ تیم پارس جم هم در دیدار برابر استقلال 90 دقیقه در زمین حاضر بود و توانست 44 مرتبه توپ را لمس و 30 پاس برای یاران خود ارسال کند که از این تعداد 22 پاس سالم بوده است. ستاری در بخش دفاعی 3 تکل موفق، 3 نبرد تن به تن موفق و یک قطع توپ انجام داده است.


مهدی کیانی (سپاهان اصفهان):
کاپیتان تیم سپاهان اصفهان هم 90 دقیقه در دربی اصفهان به میدان رفت و توانست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد. کیانی مقابل ذوب‌آهن اصفهان 45 مرتبه توپ را لمس کرد و توانست 22 پاس از 25 پاس خود را سالم به مقصد برساند. وی هم‌چنین یک سانتر انجام داد که به گل اول سپاهان ختم شد و یک شوت هم به سمت دروازه حریف شلیک کرد. اما در بخش دفاعی کیانی عملکرد موفق‌تری داشت و توانست در 2 نبرد هوایی موفق باشد. هم‌چنین 5 بار توپگیری از حریف را انجام داد 4 قطع توپ بازیکنان ذوب‌آهن را هم در کارنامه خود داشت.


حسین پورامینی (پارس جنوبی جم):
هافبک دفاعی تیم پارس 90 دقیقه برابر استقلال در میدان حضور داشت و توانست تا حدودی خط هافبک آبی پوشان را از کار بیاندازد. پورامینی 36 بار لمس توپ داشت که آمار 22 پاس صحیح از 25 پاس را از خود به جا بگذارد. وی هم‌چنین دو دریبل موفق هم انجام داد. این بازیکن در بخش دفاعی 2 نبرد موفق هوایی داشت و از طرف دیگر 5 مرتبه عمل توپگیری را از بازیکنان حریف انجام داد و یک بار هم توپ بازیکنان استقلال را بین راه قطع کرد.


سعید صادقی (پدیده مشهد):
هافبک خوش تکنیک پدیده که پایه گذار برد شیرین تیمش مقابل سپیدرود بود 90 دقیقه در زمین حضور داشت و توانست 57 مرتبه توپ را لمس کند و از 41 پاس خود، 33 پاس را سالم به مقصد برساند. صادقی در این میان دو پاس گل هم برای بازیکنان خود ارسال کرد و توانست یک برد شیرین برای تیمش به دست آورد. این هافبک مقابل سپیدرود 6 بار اقدام به دریبل زنی کرد  که تنها 2 مرتبه موفق شد. وی هم‌چنین 3 سانتر سالم و یک شوت به سمت چارچوب هم داشت که به گل تبدیل نشد.


روح‌الله سیف‌اللهی (پارس جنوبی جم):
وینگر خوش تکنیک تیم پارس 90 دقیقه مقابل استقلال بازی کرد و جز بازیکنان درخشان تیمش بود. وی در این مدت با این که توانست 40 لمس توپ داشته باشد اما تنها 18 پاس برای یاران خود ارسال کرد که 13 پاس آن سالم بوده است. او هم‌چنین 4 سانتر صحیح داشته و با 5 دریبل موفق روز درخشانی را مقابل مدافعان استقلال پشت سر گذاشته است. سیف‌اللهی 3 بار اقدام به شوتزنی به دروازه مهدی رحمتی کرد اما در گشودن دروازه استقلال ناکام بود. وی در بخش دفاعی هم 4 مرتبه توانست توپگیری انجام دهد تا به نوعی بهترین بازیکن پارس شناخته شود.


اشکان دژاگه (تراکتورسازی تبریز):

هافبک تیم تراکتوسازی تبریز تنها بازیکن تیم منتخب بود که به طور کامل برای تیمش بازی نکرد و در دقیقه 83 از زمین مسابقه خارج شد. او در این مدت 57 مرتبه لمس توپ داشت و 36 پاس ارسال کرد که 31 پاس آن سالم بوده است. دژاگه هم‌چنین 7 سانتر انجام داد که 3 سانتر آن به هدف رسیده است. وی در ادامه آمار 2 دریبل موفق از سه دریبل و 2 نبرد موفق هوایی موفق را از خود به جا گذاشته است. کاپیتان تیم ملی در این مسابقه یک پاس کلیدی نیز ارسال کرد که توسط بازیکنان تراکتور به گل تبدیل نشد.


وحید خشتان (استقلال خوزستان):
آقای گل حاضر لیگ برتر در دیدار برابر صنعت نفت آبادان 90 دقیقه پیراهن استقلال خوزستان را تن کرد و توانست دو بار دروازه این تیم را باز کند. وی در این دیدار 30 مرتبه لمس توپ داشت و توانست 13 پاس صحیح به نام خود ثبت کند. خشتان در این دیدار 5 بار اقدام به دریبل زنی کرد که 3 بار آن موفق بود. وی 5 ضربه به سمت دروازه داشت که تنها 2 گل به ثمر رساند و در ادامه 2 سانتر صحیح هم برای یاران خود ارسال کرد.


حسن بیت‌سعید (فولاد خوزستان):
مهاجم با تجربه و تاثیرگذار فولاد هم 90 دقیقه برای تیمش به میدان رفت و در این مدت توانست یک گل به ثمر برساند و یک پنالتی برای تیم خود کسب کند. بیت‌سعید در دیدار برابر نساجی 31 مرتبه لمس توپ را انجام داد و توانست 13 پاس از 15 پاس خود را سالم به مقصد برساند. وی یک دریبل موفق هم انجام داد و توانست یک پاس کلیدی برای بازیکنان خود ارسال کند که منجر به گل برای فولاد نشد. مهاجم فولاد مقابل نساجی 2 شوت در چارچوب داشت که یکی از آن‌ها تبدیل به گل شد و هم‌چنین 2 سانتر صحیح هم در کارنامه خود ثبت کرده است.

دیدگاه‌ها