کد خبر : 1547257 | 29 مرداد 1397 ساعت 17:07 | 68.7K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر زمان بازی پرسپولیس – الدحیل

با توجه به ایام سوگواری روز تاسوعا، باشگاه پرسپولیس درخواست خود برای تغییر زمان جدال برگشت مقابل الدحیل را به کنفدراسیون آسیا ارسال کرد که مورد موافقت قرار گرفت.

تغییر زمان بازی پرسپولیس – الدحیل

به گزارش "ورزش سه"، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خبر از تغییر در زمان بازی برگشت این تیم مقابل الدحیل قطر در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا داد.


پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی پرسپولیس در این رابطه گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به اعلام موافقت باشگاه الدحیل با درخواست باشگاه پرسپولیس برای برگزاری بازی برگشت دو تیم ، یک روز زودتر از زمان اعلام شده موافقت کرد و به این ترتیب، این بازی به جای سه شنبه 27 شهریور که شب تاسوعای حسینی بود در تاریخ 26 شهریور برگزار می شود. ما از همان زمان قرعه کشی مسابقات که با این مساله روبرو شدیم، موضوع را مطرح کردیم که در این مسیر روابط بینالملل فدراسیون و آقای تاج هم به کمک آمدند. در ابتدا طرح جابجا شدن بازی رفت و برگشت مطرح بود که مورد موافقت باشگاه و فدراسیون نبود ودر ادامه با توجه به اعلام موافقت باشگاه الدحیل، کنفدراسیون با جلو افتادن بازی موافقت کرد تا بازی روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شود.


وی در اینباره که چه برنامه‌ای برای بازی مقابل نساجی با توجه به تغییر زمان جدال با الدحیل خواهند داشت نیز گفته: با توجه به کم شدن فاصله دو بازی، برای جابجایی بازی با نساجی مازندران نیز درخواست ارایه شده است.

دیدگاه‌ها