کد خبر : 1547379 | 30 مرداد 1397 ساعت 09:32 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

فن دایک می‌تواند به اسطوره لیورپول تبدیل شود

جیمی کرگر، اسطوره باشگاه لیورپول معتقد است که ویرجیل فن دایک، مدافع این تیم می‌تواند در آنفیلد به یک اسطوره تبدیل شود.

فن دایک می‌تواند به اسطوره لیورپول تبدیل شود

به گزارش "ورزش سه"، فن دایک شب گذشته در جریان دیدار تیمش مقابل کریستال پالاس، نمایش درخشانی داشت و اجازه نداد دروازه لیورپول باز شود. لیورپول در ژانویه سال گذشته، 75 میلیون پوند برای خرید او پرداخت کرد و از آن موقع تا به حال او با نمایش‌های خوبش توانسته توجهات بسیاری را به خود جلب کند و رضایت هواداران را به دست آورد. پس از بازی، کرگر به تمجید ویژه از او پرداخت.

 

 

1329139

 

 

او گفت:" من می‌دانستم فن دایک بازیکن خوبی است ولی از آنچه فکر می‌کردم بهتر است. ما همیشه گفته ایم که لیورپول به خاطر ضعف دفاعی نمی‌تواند قهرمان لیگ برتر شود ولی حالا فن دایک را داریم که فکر می‌کنم بهترین دفاع لیگ برتر است. نمی‌توانم به مدافع دیگری فکر کنم که از او بهتر باشد. او به خوبی جایگاهی را به دست آورده که ونسان کمپانی پس از سال‌ها آن را به دست آورده است.

 

آنها بازیکنان مشابهی هستند، تفاوت چندانی بینشان نیست. وقتی کمپانی سه سال پیش در اوج بود، فکر نمی‌کردم مدافع بهتری از او وجود داشته باشد. در طول این چند سال، اگر لیورپول قهرمان لیگ یا چمپیونزلیگ شود، فکر می‌کنم فن دایک در کنار آلن هنسن در بین بازیکنان بهترین تیم تاریخ لیورپول قرار بگیرد."

 

دیدگاه‌ها