کد خبر : 1547404 | 30 مرداد 1397 ساعت 11:15 | 142.2K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال اعتراض زد

قهرمانی پرسپولیس در سوپر جام، فعلا منتفی!

سوپر جام هم حکایتی شده است. در حالی که تیم پرسپولیس طلب جام کرده باشگاه استقلال به سازمان لیگ برتر گفته حق ندارد جام را به پرسپولیس بدهد!

قهرمانی پرسپولیس در سوپر جام، فعلا منتفی!

به گزارش «ورزش سه»، در تازه ترین تغییر و تحول در خصوص این پرونده متوجه شده ایم شکایت باشگاه استقلال به دست کمیته استیناف رسیده و این بدین معنی است که قهرمانی تیم پرسپولیس در سوپر جام منتفی است و تا زمان صدور نهایی در مورد این پرونده نه پرسپولیس می تواند داعیه قهرمانی داشته باشد و نه استقلال می تواند مدعی برگزاری بازی باشد.


این در حالی است که پیش تر گفته می شد استقلال در زمان مقرر و تعیین شده به رای صادره از سوی کمیته انضباطی اعتراض نکرده است و قهرمانی تیم پرسپولیس در سوپر جام مسجل است.


علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف در این باره می گوید: رای کمیته انضباطی در تاریخ 22 مرداد ماه به باشگاه استقلال ابلاغ شده است و باشگاه هم دو روز بعد به پرونده اعتراض زده است و در زمان اعتراض اعلام کرده به زودی لایحه دفاعی خود را تقدیم خواهد کرد. هم اکنون که این پرونده به دست ما رسیده است لایحه دفاعی باشگاه هم همراهش است. ما به زودی این پرونده را بررسی و رای نهایی را اعلام می کنیم.


علیرضا صالحی در پاسخ به این سوال که در این صورت آیا قهرمانی تیم پرسپولیس در سوپرجام منتفی است؟ گفت: اعلام نتیجه 3-0 از سوی کمیته مسابقات در خصوص بازی ای که برگزار نشد بر اساس آئین نامه صورت گرفته است. هم چنین کمیته انضباطی هم این پرونده را بررسی کرده و رای داده است. اما از آنجایی که باشگاه استقلال به رای صادره از سوی کمیته انضباطی اعتراض زده و پرونده در اختیار ما قرار گرفته می توان گفت فعلا هیچ چیز قطعی نیست.


به استناد به صحبت های علیرضا صالحی می توان گفت قهرمانی تیم پرسپولیس در سوپر جام منتفی است و سازمان لیگ برتر فعلا نمی تواند جامی را به این تیم اهداء کند.

دیدگاه‌ها