کد خبر : 1547710 | 31 مرداد 1397 ساعت 12:42 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

پنجعلی:نفت آبادان با فوتبال دفاعی به دنبال نتیجه است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است با توجه به شرایط سرخپوشان حریفان با فوتبال تدافعی خود به دنبال کسب نتیجه از مدعی قهرمانی خواهند بود.

پنجعلی:نفت آبادان با فوتبال دفاعی به دنبال نتیجه است

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس طی دو دیدار اخیر خود مقابل تیم‌های استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان با توجه به عملکرد دفاعی حریفان نتوانست به گل دست یابد و با تساوی به کار خود خاتمه داد. 

 

محمد پنجعلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط  این تیم گفت: ابتدا باید این مساله را باور کرد که محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی به هر تیمی می‌تواند آسیب بزند. خصوصا اینکه پرسپولیس همواره طی این فصول در قامت مدعی قهرمانی بوده و دو فصل گذشته نیز به این عنوان با شایستگی دست یافته است. چند بازیکن اصلی تیم از پرسپولیس جدا شده‌اند اما برانکو با تفکرات حرفه‌ای خود هیچگاه از این مساله برای عقب نشینی از اهداف باشگاه و تیم سود نبرده و تیم همچنان جزو مدعیان است.

 

وی ادامه داد: بازی با نفت مسجد سلیمان با تفکرات کاملا دفاعی حریف شرایط سختی برای پرسپولیس رقم زد. من اعتقاد ندارم که مهاجمان پرسپولیس عملکرد ضعیفی داشته‌اند و برای این مساله می‌توان به آمار آنها نگاه انداخت. هم علیپور، هم منشا و البته سیامک نعمتی شرایط خوبی داشتند و کمی بدشانسی و البته دفاع فشرده حریفان مانع از دستیابی به گل برای آنها شد.

 

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص شرایط جدال مقابل نفت آبادان نیز گفت: نفت در این فصل مهره‌های خوبی در اختیار دارد. سرمربی پرتغالی این تیم البته مشخص است به شناخت کافی از لیگ ایران دست نیافته اما باید دید در این جدال چه تفکراتی خواهد داشت. بعید نیست نفت حتی در خانه خود به دنبال فوتبالی دفاعی باشد تا از رسیدن به امتیاز به اطمینان بیشتری دست یابد. اما مطمئنا برانکو و تیمش بعد از دو هفته به آگاهی و شیوه مناسبی برای عبور از این مساله رسیده‌اند و امیدوارم از آبادان دست پر خارج شوند.

 

پنجعلی در پایان درباره جدال حساس مقابل الدحیل گفت: تیم‌های حوزه خلیج فارس سرمایه گذاری بزرگی برای موفقیت در لیگ قهرمانان داشته‌اند. الدحیل نمایشی باورنکردنی در این دوره از خود به جا گذاشته و تا اینجای مسابقات حریفان خود با با نتایج خوبی شکست داده است. مطمئنا یکی از حریفان سرسخت پرسپولیس برای عبور از این مرحله خواهد بود. همانطور که گفتم محرومیت نقل و انتقالاتی یکی از نگرانی های بزرگ تیم است. اگر در دوحه به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم در آزادی شرایط کمی بهتر خواهد بود. اکنون تیم به حمایت بزرگی از نظر روحی و روانی نیاز دارد و من این خودباوری را در بازیکنان می‌بینم که موفق شوند از این مرحله عبور کنند. کار اما به هیچ عنوان آسان نیست و آنها خودشان هم می‌دانند که باید چند برابر دیدارهای گذشته تلاش و توان خود را به کار گیرند.

دیدگاه‌ها