کد خبر : 1547792 | 31 مرداد 1397 ساعت 17:43 | 46.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسپورت

احتمال جدایی راکیتیچ از بارسا بیشتر شد

بر خلاف ادعای روز گذشته مارکا، به نظر می رسد که بارسلونا قصد ندارد خواسته راکیتیچ را برآورده کرده و دستمزد او را افزایش دهد.

احتمال جدایی راکیتیچ از بارسا بیشتر شد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی، خبر علاقه پی اس جی به راکیتیچ باعث نگرانی مسئولان بارسلونا شده است.

ستاره کروات که تا 2021 با بارسا قرارداد دارد، پیشنهاد بسیار خوبی از پی اس جی دریافت کرده و با وجود تمایلش به ماندن، ممکن است در روزهای آتی تصمیمی متفاوت در مورد آینده اش بگیرد.

 

 

1329257

 

 

طبق ادعای اسپورت، پی اس جی پیشنهادی 100 میلیون یورویی برای راکیتیچ به بارسا ارائه داده و کاملا مصرانه به دنبال جذب اوست. این در حالی است که بارسا خواهان دریافت رقم فسخ قرارداد 120 میلیون یورویی اوست.

اسپورت ادعا کرده است که راکیتیچ در ابتدا تمایلی به قبول پیشنهاد پی اس جی نداشت و البته همچنان منتظر تحرکی از سوی مسئولان بارساست اما اگر در روزهای آتی، پیشنهاد جدیدی برای تمدید قرارداد دریافت نکند، ممکن است بارسا را ترک و راهی پی اس جی شود.

 

از سوی دیگر بارسا  نیز هفته هاست که در پی جذب آدرین رابیو، ستاره پاری سن ژرمن است و شاید شاهد معاوضه بازیکن بین این دو باشگاه در روزهای آینده باشیم.

دیدگاه‌ها