کد خبر : 1547800 | 31 مرداد 1397 ساعت 18:46 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز حسرت بازی با ذوب آهن را می خورم

نکونام: بازیکن قائمشهری می‌گوید به نساجی نمی‌آید

سرمربی تیم نساجی مازندران اعلام کرد تیمش بازی های خوبی انجام می دهد و با پیشرفتی که دارد شرایط بهتری پیدا می کند.

نکونام: بازیکن قائمشهری می‌گوید به نساجی نمی‌آید

به گزارش "ورزش‌سه"، جواد نکونام در نشست خبری قبل از دیدار با نفت مسجدسلیمان حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


از نفت مسجدسلیمان شناخت داریم
عید قربان را تبریک می گویم. ما از حریف فردایمان شناخت داریم و فیلم بازی های این تیم را دیده ایم. حریف برای ما قابل احترام است و بازی خوبی در هفته گذشته مقابل تیم پرسپولیس انجام دادند ولی آنچه که برای ما مهم است بازی تیم نساجی است و به روند رو به رشد خودمان فکر می‌کنیم.


امید سینک فردا بازی نمی کند
در بازی فردا محروم نداریم ولی امید سینک را  در بازی قبل، در صحنه‌ای که موقعیت گل داشتیم از دست داد و دو هفته‌ بازی نمی‌کند.


داوران 6 امتیاز از ما گرفته اند
در سه بازی گذشته حداقل امتیازی که از دست دادیم 6 امتیاز است که بر نمی‌گردد و داوری فردا مرحمی برای ما نیست و برای ما فرقی ندارد داور فردا چه کسی است و به جای اینکه نیمه بالا باشیم در پایین جدول هستیم و خوشحالم که فغانی داور فردا است چرا که یکی از بهترین داورها است و در جام جهانی قضاوت کرده است.


فقط حسرت بازی با ذوب آهن را می خورم
نساجی روند رو به رشدی داشته‌ ولی اشتباهات داوری دست ما نیست. اشتباهات داوری نتیجه بازی تیم ما را تغییر داد و به ضرر ما در سه بازی اخیر انجام شد و تنها حسرت بازی در مقابل ذوب‌آهن را می‌خورم چراکه می‌توانستیم امتیاز کسب کنیم.


نساجی می تواند مقابل تراکتور قطب شمال شود
ما مدعی قهرمانی نیستیم و تیمی هستیم که بعد از 24 سال، صعود کردیم و باید پایه اساس آن برای آینده ساخته شود و اگر قرار باشد فقط یکسال بالا بیاید کافی نیست ولی اگر تیم از پایه ساخته شود می‌تواند با توجه به ظرفیت تیم و مردم شهر مثل تراکتورسازی تبریز تبدیل به قطب فوتبال شمال شود.


مردم بهترین قاضی هستند
توقع مردم این است که تیم ما در زمین خوب و با تمام وجود بازی کند و مردم این را متوجه می‌فهمند و بهترین قاضی هستند و وقتی در سه بازی، اشتباهات داوری نتیجه تیم را تغییر می‌دهد مقصر تیم یا من نیستم.


دوست ندارم به سقوط نساجی فکر کنم
به اینکه نساجی در لیگ‌برتر باقی می‌ماند اصلا فکر نمی‌کنم و دوست ندارم در این مورد سؤالی پرسیده شود چرا که هیچ تیمی با انجام 4 بازی نه در لیگ مانده و نه سقوط کرده است. در هیچ لیگی نمی‌توان با انجام چند بازی  بگوییم تیم قهرمان است یا سقوط می‌کند و معیار باید روند رو به رشد تیم‌ها باشد و همه کارشناسان معتقدند که نساجی با برنامه بازی می‌کند.


هیچ بازیکنی در پست غیرتخصصی بازی نمی کند
نشستن در خانه و کارشناسی کردن راحت است. باید با تیم زندگی کنید و بازیکنانی که من گرفتم در پست اصلی خود بازی می‌کنند. هیچ بازیکنی در پست غیرتخصصی خود بازی نمی‌کند و اگر بازی کند بنا به صلاحدید و موقعیت تیم است.


هر بازیکنی خواستم، باشگاه خرید
هر بازیکنی که من خواستم باشگاه خرید و برخی‌ها خودشان نخواستند در نساجی بازی کنند مثل بازیکنی که بچه همین شهر است و وقتی گفتیم به نساجی بیا گفت من نمی‌خواهم به عقب برگردم! بازیکن دیگری آمده و می‌گوید چرا مردم اینجا شمالی حرف می‌زنند؟


بازیکن قائمشهری می گوید به نساجی نمی آید
من خودم بچه شمال نیستم ولی برایم نساجی از همه چیز مهم‌تر است. دوست دارم تیم و مردم خوشحال باشند. من راحت می‌توانم خیلی حرف‌ها بزنم. بازیکن همین شهر می‌گوید نمی‌خواهم پسرفت کنم و نمی‌آیم نساجی. شرایط ایده‌آل این است که شما هر بازیکنی بخواهید بیاید ولی بازیکن به پول بیشتر دیگر باشگاه‌ها فکر می‌کند.

دیدگاه‌ها