کد خبر : 1547804 | 31 مرداد 1397 ساعت 18:05 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش فوق العاده زوج قلب دفاع سپاهان؛

سیاوش و عزت به خالد اجازه ورود نمی‌دهند

خالد شفیعی مدافع فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن در چهار دیدار ابتدایی طلایی پوشان علیرغم اتمام مصدومیت در ترکیب اصلی تیم قرار نگرفته است.

سیاوش و عزت به خالد اجازه ورود نمی‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، خالد شفیعی در پنجره تابستانی لیگ هجدهم به ترکیب تیم فوتبال سپاهان اضافه شد تا در خط میانی کمک حال امیرقلعه نویی باشد.


این بازیکن در شروع تمرینات سپاهان با مصدومیت مواجه بود ولی رفته رفته خود را آماده بازی های لیگ کرد و در اولین دیدار لیگ برتر نیز در دقایق پایانی وارد زمین شد تا با استفاده از قامت بلند خود شاید به کسب پیروزی برابر صنعت نفت آبادان کمک کند که البته زمان بسیار کم حضور در زمین این فرصت را از شفیعی گرفت. در سه دیدار بعدی هم سناریوی مشابهی در انتظار مدافع محبوب امیرقلعه نویی بود.


در این میان نمایش بسیار خوب سیاوش یزدانی که در دیدار برابر سپیدرود تاثیر زیادی در به ثمر رسیدن گل اول سپاهان داشت (در سازمان لیگ گل به نام شهباززاده ثبت شده ولی تصاویر تلویزیونی نشان می دهد توپ با بدن یزدانی وارد دروازه شده است) و عزت پورقاز که در دربی اصفهان زننده گل دوم طلایی پوشان بود، خیال امیرقلعه نویی را بابت قلب خط دفاعی خود راحت کرده و به همین دلیل خالد شفیعی هنوز نتوانسته در ترکیب اصلی سپاهان قرار بگیرد و به نظر نمی رسد در مقابل تراکتورسازی هم این اتفاق رخ دهد.


در واقع یزدانی و پورقاز که فصل گذشته سرنوشت متفاوتی را تجربه کردند، در لیگ هجدهم با پشت سر گذاشتن دشواری های لیگ هفدهم، یکی از بهترین زوج های خط میانی تیم های لیگ برتر نشان داده اند و سپاهان هم طی 4 بازی گذشته تنها 2 بار دروازه اش باز شده که یک بار روی ضربه پنالتی و دیگری روی اشتباه پیام نیازمند بوده است. در لیگ هفدهم کرانچار کار خود را با ژایرو و عزت پورقاز در قلب خط دفاعی آغاز کرد و سیاوش یزدانی پس از مصدومیت پورقاز و نمایش ضعیف ژایرو خود را به ترکیب اصلی رساند؛ حالا این دو در لیگ هجدهم پس از تجربیات سختی که در لیگ هفدهم داشته اند به هیچ وجه دوست ندارند، جایگاه خود را از دست رفته ببیند.


با این وصف به نظر می رسد غیبت شیفعی در مقابل تراکتورسازی هم ادامه دار باشد ولی مانند چهار دیدار گذشته به احتمال فراوان می تواند یکی از تعویضی ها باشد.

 

دیدگاه‌ها