کد خبر : 1547829 | 31 مرداد 1397 ساعت 20:08 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

محمدعلی گرایی مثل رستم جنگید

اشکانی: برای نوری یک تراژدی نوشته بودند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از قهرمانی در بازی های آسیایی گفت: در این دوره بهترین های جهانی و المپیک حضور داشتند و واقعا قهرمانی ارزشمند بود.

اشکانی: برای نوری یک تراژدی نوشته بودند

 به گزارش "ورزش سه"، علی اشکانی پس از کسب دو مدال طلای کشتی فرنگی در مورد داوری گفت: با تبریک عید و دو مدال ارزشمند طلای فرنگی، همه شاهد بودند در کشتی مهدی زاده داور یک طرفه قضاوت کرد و می توانست عادلانه تر رای دهد.


وی افزود: در کشتی بعدی که بهنام با حریف کره ای گرفت بسیار ضعیف کشتی گرفت ولی خب او قهرمان آسیا است و این حیف را قبلا سه بار برده است. داوری واقعا یکطرفه بود. در کشتی اکبر حیدری هم دیدید داور سوت زد و وقتی حریف بیرون انداخته شد گفت من سوت نزدم. اعتراض های ما به جایی نمی رسد.


سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی اظهار داشت: شکر خدا با این تیم که بعد از یکدهه موفقیت هنه اوزان تغییر کرده، اکبر محمدی که در هیچ رده ملی نبوده امسال آمده و از بازی های آسیایی استارت زده است. مهرداد مردانی و رضا گرایی اولین بار است که آسیایی کشتی میگیرند. نیاز است بعد از این با هم رویدادهای بزرگ را تجربه کنند.


وی افزود: برای حسین نوری یک تراژدی نوشته شده بود و از قبل می خواستند به او اخطار دهند اما او هم داورها را برد و هم کشتی را. کشتی گیری را که بارها ایرانی ها را برده بود را شکست داد. امیدوارم اتفاق های بهتری برای او بیفتد و در المپیک بدرخشد.


اشکانی در مورد وزن ۷۷ کیلوگرم و قهرمانی محمدعلی گرایی گفت: قهرمان المپیک به همین حریف قرقیزی باخت ولی محمد مثل رستم جنگید. خیلی از کشتی گیران قهرمان جهان و المپیکی در این دوره حضور داشتند. علی اف در ۱۳۰ کیلوگرم دو سه بار قهرمان جهان شده است. رقابت ها خیلی فشرده بود و واقعا این قهرمانی را تبریک میگویم. جا دارد از پازاج مدیر فنی و خادم که نمی توانم به زبان بگویم چه کرد. از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب کنار ما بود. او پدر معنوی کشتی است. امیدوارم امثال او بیشتر شوند.

دیدگاه‌ها