کد خبر : 1547883 | 01 شهریور 1397 ساعت 00:41 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

آذرنیا: با تمام قوا به اصفهان می‌رویم

تراکتورسازی در یک بازی حساس از هفته پنجم در اصفهان به مصاف سپاهان خواهد رفت.

آذرنیا: با تمام قوا به اصفهان می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار تقابل تراکتوری های فعلی سپاهان با تیم سابق شان خواهد بود که می تواند جذابیت های ویژه ای به همره داشته باشد. تراکتورسازی هفته گذشته مقابل سایپا به اولین برد فصل خود دست یافته و انگیزه های زیادی در بازی با سپاهان دارد. حسن آذرنیا، سرپرست تیم تراکتورسازی در آستانه این بازی حساس در مورد وضعیت تیم صحبت کرد:

 

با همه قوا اصفهان می رویم

به امید خدا بازیکنان مصدوم مان به بازی با سپاهان رسیده اند و با همه قوا راهی اصفهان می شویم. مصدومیت چند تن از بازیکنانمان از همان ابتدای هفته رفع شد و این بازیکنان با شرکت در تمرینات گروهی خود را برای بازی حساس مقابل سپاهان آماده کرده اند. به امید خدا بازیکن محروم هم نداریم و این شرایط مان را در این بازی حساس بسیار خوب و مطلوب کرده است.

 

نقی زاده ریسک نکرد

نقی زاده برای بازی کردن مقابل سایپا مشکلی نداشت. او با توجه به مصدومت طولانی مدت سال قبلش، ریسک نکرد و مقابل سایپا بازی نکرد. در صورت بازی مقابل سایپا امکان داشت مصدومیت این بازیکن تشدید شود. او استراحت و ریکاوری لازم را انجام داده و در طول هفته نیز در تمرینات گروهی حضور داشت. از نظر آمادگی بدنی، نقی زاده هیچ مشکلی ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می تواند مقابل سپاهان بازی کند.

 

مردم اصفهان همیشه به ما لطف داشته اند

مردم اصفهان در سال های اخیر همواره میهمان نوازی خود را به ما نشان داده اند. لطف آنها همیشه شامل حال ما شده و حضور در این شهر همواره برای ما خاطر انگیز و بدون حاشیه بوده است. هواداران تراکتورسازی و سپاهان روابط بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند و با وجود مبارزه در داخل زمین، خارج از زمین و روی سکوها باهم رفیق و صمیمی هستند. دوستی بین این دو تیم و هوادارانشان در این روزهای پر حاشیه فوتبال ایران در زمینه هوادار می توانند یک الگوی خوب برای سایر تیم ها باشند.

دیدگاه‌ها