کد خبر : 1547885 | 01 شهریور 1397 ساعت 01:06 | 43.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان سابق پرسپولیس در شرایطی مبهم؛

گام های بادامکی به سوی یک پایان باز؟

حسین بادامکی کاپیتان اسبق پرسپولیس و فصل گذشته سیاه جامگان خراسان شرایط مبهمی برای فصل جدید دارد.

به گزارش "ورزش سه" در پیچ و خم داستان مشکلات سیاه جامگان، داستان عدم عقد قرارداد حسین بادامکی کاپیتان فصل گذشته این باشگاه کاملا فراموش شده است؛ بادامکی که تا پایان لیگ هفدهم در رقابت با سیدمهدی رحمتی کاپیتان و گلر اول استقلال برابر بود و هر دو سابقه بازی در تمامی هفده دوره مسابقات لیگ برتر را داشتند، برای فصل جدید شرایط مبهمی دارد. رحمتی برای استقلال در فصل جدید بازی کرد و به تنهایی رکورد تاریخی حضور در هجده فصل مسابقات لیگ برتر کشور را به نام خود ثبت کرد اما بادامکی حتی از حضور در لیگ دسته اول کشور سرباز زده است و هنوز با توجه به شروع فصل جدید لیگ برتر و لیگ دسته اول کشور شرایط بادامکی برای ادامه فوتبالش مشخص نیست.

کاپیتان فصل گذشته سیاه جامگانی ها داستان جالبی دارد؛ او در تمرینات سیاه جامگان نه به صورت متوالی اما در بیشتر جلسات با چهره ای مصمم و پرانگیزه شرکت می کند اما هنوز قراردادی را با این تیم به ثبت نرسانده است. از سویی دیگر آکادمی فوتبالی را احداث کرده و برای شرکت در کلاس مربیگری سطح B ثبت نام کرده است؛ حضور در کلاس مربیگری این شائبه را به وجود آورده که شاید بادامکی بخواهد به سبک علی دایی فصل پایانی فوتبال خود را به عنوان یک بازیکن - مربی به پایان برساند اما با توجه به اینکه علی حنطه کادر خود را نهایی کرده است این فرضیه به نظر رد شده می آید.

بی شک انتخاب یک پایان باز پس از چندین فصل رویایی به مانند همبازی سابق خود مجتبی جباری، می تواند برای حسین بادامکی انتخاب شایسته ای نباشد؛ به نظر می رسد علی حنطه هم حساب ویژه ای به روی بادامکی در خط میانی خود باز کرده است و کاپیتان اول فصل گذشته سیاه جامگان که به عنوان یکی از اساطیر فوتبال خراسان شناخته می شود و محبوبیت فوق العاده ای در میان هواداران فوتبالدوست خراسانی به ویژه ابومسلمی ها دارد و همچنین به واسطه درخشش در دربی معروف با گلزنی زاید، محبوبیت خاصی در میان هواداران پرسپولیس دارد باید دید طی روزهای آینده چه تصمیمی را برای فوتبال خود اتخاذ خواهد کرد. یک پایان باز و خداحافظی خاموش و یا یک طلوع درخشان برای ثبت یک پایان دل انگیز فوتبالی؟

سیاه جامگانی ها روز شنبه 3 شهریورماه از ساعت 20:15 از سری مسابقات هفته سوم لیگ دسته اول کشور در دیداری حیثیتی و فوق العاده جذاب در خرمشهر میهمان شاگردان اکبر میثاقیان هستند و تمدید قرارداد حسین بادامکی می تواند بهترین خبر برای هواداران و همچنین کادرفنی سیاه جامگان باشد تا با دستی باز برای انتخاب ترکیب اصلی مشهد را به مقصد آبادان ترک کنند.

 

1329642

 

عکس از: محمدصادق طبرسی

دیدگاه‌ها