کد خبر : 1547928 | 01 شهریور 1397 ساعت 08:55 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره آلمانی پی اس جی در راه سویا

باشگاه سویای اسپانیا بنا به اعلام روزنامه‌ی بیلد آلمان برای جذب یولیان دراکسلر، بازیکن ملی‌پوش آلمانی تلاش می‌کند.

ستاره آلمانی پی اس جی در راه سویا

به گزارش "ورزش سه"، یولیان دراکسلر که سابقه‌ی فتح جام جهانی با تیم ملی آلمان را دارد و در حال حاضر در پاری سن ژرمن توپ می‌زند مورد توجه این باشگاه اسپانیایی قرار گرفته و سویا برای جذب او با مشکلات مالی هم مواجه نخواهد بود. 


در دوران سرمربی‌گری، مربی جدید پاریسی‌ها توماس توخل، دراکسلر اخیراً در اولین بازی پاری سن ژرمن در فصل جدید، در جام حذفی مقابل گنگام به میدان نرفت. دراکلسر در اولین بازی پی اس جی در لوشامپیونه، در مقابل کان هم جایی در ترکیب فیکس توماس توخل نداشت بلکه از دقیقه‌ی 70 به عنوان یار تعویضی به میدان فرستاده شد. این فوتبالیست 24ساله‌ی آلمانی با باشگاه بزرگ پاریسی تا سه سال دیگر قرارداد دارد. 


سویا که در سال 2017 هم به جذب دراکسلر ابراز علاقه کرده بود، می‌تواند به جذب او به عنوان بازیکن قرضی امیدوار باشد. دراکسلر به دلیل سرعت و شم گلزنی بالای خود برای سیستم مورد نظر پابلو ماچین، سرمربی سویا مهره‌ی بسیار مناسبی است. 


در عین حال ممکن است یک ستاره‌ی دیگر شاغل در آلمان نیز به اسپانیا منتقل شود. به گزارش بیلد خوان برنات از جمله بازیکنانی است که اتلتیکو مادرید مترصد جذب‌شان بوده و هست. تیم دوم شهر مادرید به دنبال یک دفاع چپ جدید می‌گردد چرا که پاری سن ژرمن به شدت به دنبال جذب فیلیپه لوئیس، دفاع چپ این تیم است. اگر لوئیس مادرید را ترک کند، برنات اولین گزینه‌ی جایگزینی او برای اتلتیکو خواهد بود. این خبر را در اصل روزنامه‌ی موندو دپورتیووی اسپانیا به نقل از سرمربی اتلتیکو مادرید، دیه‌گو سیمئونه منتشر کرده است.

دیدگاه‌ها