کد خبر : 1548131 | 01 شهریور 1397 ساعت 19:45 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع تمام قد سرمربی بایرن از اظهارات لواندوفسکی

روبرت لواندوفسکی در مصاحبه اخیر خود به انتقاد از رفتار سران باشگاه بایرن پرداخته بود.

دفاع تمام قد سرمربی بایرن از اظهارات لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، لواندوسکی در یکی دو ماه گذشته به سوژه خبری داغ رسانه ها بدل شده بود. گفته می شد او قصد ترک بایرن را دارد و به رئال یا چلسی خواهد رفت.

رئیس بایرن هم این اخبار را تایید کرد و اعتراف کرد که ایجنت لواندوفسکی به وی اعلام کرده بود که این بازیکن قصد ترک باشگاه را دارد. در هر صورت با مخالفت قاطع بایرن، ستاره لهستانی فصل جاری نیز در مونیخ ماندنی خواهد بود.

 

 

1326802

 

 

لواندوفسکی در مصاحبه اخیر خود گفت که از سران بایرن حمایت های لازم در مقابل انتاقادات اواخر فصل گذشته را نگرفته و به همین دلیل تمایل به جدایی داشت.

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن، در دفاع از حرف های ستاره لهستانی تیمش گفت:« او نظراتش را به شکلی واقعی بروز داد و می توانست به هر روشی دیگر برای رساندن منظورش متوسل شود ولی این کار را نکرد. او حرف های دلش را زد و به نظر من، هر انسانی این حق را دارد تا از احساس واقعی خود حرف بزند.

من شخصا با روبرت صحبت کردم؛ نه به عنوان مربی او که به عنوان دو دوست. او را کاملا درک می کنم و باید بگویم که اهداف مشترکی داریم.

صادقانه حرف زدیم و می توانم تایید کنم که او حالا از لحاظ ذهنی خود را وقف بایرن کرده است. من سال گذشته در بایرن نبودم و ممکن است او حمایت هایی که نیاز می دید را دریافت نکرده باشد ولی الان با رضایت خاطر در بایرن ماندنی شده است. او همیشه بازیکنی حیاتی برای ما بوده است و تا همین جا نیز برای ما 4 گل زده است. من و هم تیمی های روبرت، از در اختیار داشتن او خوشحال هستیم.»

 

 

دیدگاه‌ها