کد خبر : 1548141 | 01 شهریور 1397 ساعت 20:08 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

فتحی: علاقه داریم سوپرجام برگزار شود

سرپرست باشگاه استقلال در گفت و گویی تلویزیونی گفت که این باشگاه عدم حضور خود در سوپرجام را اعلام نکرده و به همین دلیل به رای سه بر صفر اعتراض دارد.

فتحی: علاقه داریم سوپرجام برگزار شود

به گزارش "ورزش سه"، امیر حسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال درباره مشکلات بدهی این باشگاه گفت: بدهی ها منحصر به باشگاه استقلال نیست و پرسپولیس و تراکتور نیز بدهی سنواتی دارند و این موضوع می تواند باعث حذف آنها شود. فدراسیون فوتبال در صدد رفع این مشکل است و جلسات زیادی در فدراسیون و وزارت ورزش با مسئولان بلند پایه و شخص وزیر داشتیم و ایشان مساعدت های زیادی برای حل مشکل داشتند.


وی افزود: در مالزی با آقای ماهاجان مسئول کمیته حرفه ای سازی جلسه داشتیم. همچنین با دپارتمان قانونی و قضایی نیز جلساتی داشتیم و تمهیداتی اندیشیدیم. بدهی های ما سنواتی و مالیاتی است که رقم آن نزدیک به 13 یا 14 میلیارد تومان است که مربوط گذشته است و با صحبت هایی که انجام دادیم تلاش می کنیم تا پایان ماه آگوست این مشکل حل شود. به هواداران این نوید را می دهم که با برنامه های ما این مشکل حل می شود. این شکایات برای افرادی است که در کمیته تعیین وضعیت و استیناف طرح شکایت کردند و برخی نیز به ای اف سی رفتند و امیدواریم مشکل حل شود و تهدیدی متوجه ما نخواهد شد.


سرپرست باشگاه استقلال در ادامه درباره رای کمیته انضباطی و نتیجه سه بر صفر به سود حریف در این دیدار خاطر نشان کرد: رای کمیته انضباطی به ضرر ما اعلام شد و ما در کمیته استیناف حاضر شدیم و لایحه ای تنظیم کردیم و امیدواریم کمیته محترم استیناف که اعضای آن از مقامات بلند پایه قضایی و افراد بصیر فوتبالی هستند، با توجه به دلایل ما و با عنایت به این موضوع که ما از حضور در زمین امتناع نکردیم و سازمان لیگ با منتفی کردن بازی روز 27 تیرماه به غلط و خلاف قوانین بازی را لغو کرد، رای جدید صادر کند.


وی ادامه داد: استقلال دو یا سه بار خواهان تغییر زمان مسابقه شد. سه روز قبل مسابقه بازی را سه بر صفر اعلام کردند و در صدر نامه نوشتند بازی لغو و سه بر صفر به سود حریف است و با این کار مقدمات عدم حضور ما را فراهم کردند. ما عدم حضور نداشتیم و کمیته مسابقات و سازمان لیگ بازی را لغو کردند. ما خواهان لغو بازی نیستیم و می خواهیم بازی برگزار شود. ما مقصر نیستیم که زمانی برای برگزار بازی نیست و علاقه داریم بازی برگزار شود. نتیجه لغو مسابقه سه بر صفر نیست و نتیجه لغو مسابقه، تجدید مسابقه و بازی مجدد است و نتیجه عدم حضور سه بر صفر است و ما عدم حضور نداشتیم و سازمان لیگ بازی را لغو کرده است و نتیجه بازی لغو شده، سه بر صفر نیست.

دیدگاه‌ها