کد خبر : 1548143 | 01 شهریور 1397 ساعت 20:15 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض هواداران نساجی به داوری(عکس)

تماشاگران پُر تعداد نساجی به داوری‌ها علیه این تیم واکنش نشان دادند.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر با وجود اینکه تنها دو امتیاز کسب کرده و جزو تیم‌های پایین جدولی است، اما بازی‌های خوبی ارائه داده و می‌توانسته امتیازات بیشتری جمع کند ولی عوامل مختلفی که یکی از اصلی‌ترین آنها اشتباهات داوری بوده اجازه پیروزی به آنها نداده است.

 

بنابر نظر کارشناسان و حتی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، نساجی مازندران در هفته‌های قبل به ویژه دیدار با تراکتورسازی و فولاد خوزستان از داوری‌ها متضرر شده که همین موضوع اکنون با اعتراض تماشاگران نساجی هم روبه‌رو شده است.

 

هواداران نساجی مازندران که مثل دو مسابقه خانگی اخیر این تیم مقابل ذوب‌آهن و پارس جنوبی جم حضور پُر شوری در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر برای دیدار با نفت مسجدسلیمان داشتند، با آوردن بنرهایی با «آقای اصفهانیان سر نساجی را با اشتباهات داوری بریدید»، «اشتباهات داوری تا کی؟» و «داوران ۷ امتیاز از نساجی گرفتند» اعتراض خود را به داوری‌ها علیه تیم محبوب‌شان نشان دادند.

 

کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم به دلیل اعتراض باشگاه نساجی به داوری‌ها، تصمیم گرفته قضاوت مسابقه امشب این تیم برابر نفت مسجدسلیمان را به علیرضا فغانی با تجربه بسپارد.

 

1329919

 

1329918

 

عکس از: معین نادری

دیدگاه‌ها