کد خبر : 1548152 | 01 شهریور 1397 ساعت 20:51 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

در نتیجه به دست آمده همه بازیکنان تاثیرگذارند

کنعانی: داور دو پنالتی صددرصد را نگرفت

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ماشین سازی می گوید همه تیم در نتایجی که دریافت می شود تاثیرگذارند و در مقابل ذوب آهن از لحاظ تیمی ضعیف بودند.

کنعانی: داور دو پنالتی صددرصد را نگرفت

به گزارش "ورزش سه"، از میکسدزون ورزشگاه بنیان دیزل، کنعانی زادگان در رابطه با نتیجه ای که مقابل ذوب آهن کسب کردند می گوید: ما بازی خوبی مقابل حریف داشتیم و اکنون 4 هفته است که پشت سر هم بدشانسی می آوریم و در دقیقه 80 به بعد از حریف گل دریافت می کنیم. ما با وجود دریافت گل اول در نیمه نخست در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم و گل تساوی را به ثمر برسانیم. گل دوم هم یک اشتباه کوچک در بازی رخ داد و توپ پس از برخورد به بازیکن ما وارد دروازه شد.


وی افزود: داور می توانست 2 پنالتی صددرصد بگیرد که آنها را نگرفت که در بازی های قبلی همین اتفاق تکرار شد اما داور آن صحنه ها را پنالتی اعلام نکرد.


او که در باز شدن دروازه رشید مظاهری روی گل تاثیرگذار بود در مورد این ایجاد موقعیت می گوید: من فکر می کنم اگر خوب کار کنیم اما بازی نتیجه ای برایمان نداشته باشد هیچ فایده ای ندارد. ان شاالله در بازی های بعدی بتوانیم باز هم چنین حرکاتی را داشته باشم و توام با پیروزی ما باشد.


مدافع ماشین سازی نیز به مانند سایر هم تیمی ها معتقد است که این تیم تا به الان دچار بدشانسی شده است و این خصوص به خبرنگاران می گوید:  گفتم 3، 4 بازی اول در دقایق آخر گل از حریف دریافت کردیم در حالی که یک ـ صفر از حریفانمان پیش بودیم این بازی هم یک کم از لحاظ تیمی و دفاعی ضعیف بودیم یعنی وقتی گلی دریافت می شود کل تیم تاثیرگذار هستند  و وقتی هم گلر کلین شیت می کند همه تیم تاثیرگذارند. به نظرم ما در این مدت بدشانس بودیم و امیدوارم که اول بدشانسی از روی تیم برداشته شود بتوانم عملکرد خوبی برای تیمم داشته باشم  و باز هم به تیم ملی دعوت شوم تا بدشانسی دو فصل گذشته دیگر از روی من برداشته شود.

دیدگاه‌ها