کد خبر : 1548153 | 01 شهریور 1397 ساعت 20:55 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

باید با تجربه تر بازی کنیم

نمازی: حضور کربکندی چه ربطی به من دارد

امید نمازی بعد از بازی با گسترش فولاد تبریز اظهار داشت:به هواداران ذوب آهن بابت ۳ امتیاز تبریک می گویم. ولی من از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم ما باید با تجربه تر بازی کنیم نباید به راحتی گل بخوریم.

نمازی: حضور کربکندی چه ربطی به من دارد

به گزارش "ورزش سه"، امید نمازی پس از پایان دیدار ذوب آهن برابر ماشین سازی تبریز گفت: بازی سختی داشتیم، ماشین سازی تیم منسجمی بود، تمام بازی‌های این تیم را از قبل آنالیز و سعی کردیم در تمرینات نقاط ضعف و قوت آنان را شناسایی کنیم، به هر حال از نتیجه راضی هستم چرا که ۳ امتیاز را کسب کردیم و شرایطمان در جدول بهتر شد اما از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم. به راحتی بعد از اینکه گل می‌زنیم شرایطی را مهیا می‌کنیم تا تیم حریف به گل برسد. ما در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم، توپ را حفظ می‌کردیم و سعی می‌کردیم مالک بازی باشیم اما در نیمه دوم خیلی راحت براثر یک اشتباه و پرتاب اوت بلند گل را دریافت کردیم.

 

سرمربی تیم ذوب آهن در ادامه گفت: ما باید بیشتر کار کنیم و نباید به راحتی اجازه بدهیم تا تیم حریف به گل برسد، بعد از اینکه به گل رسیدیم باید سعی کنیم نتیجه را حفظ کنیم و به فکر زدن گل‌های بیشتر باشیم. همیشه ۲ راه برای مقابله با گل نزدن تیم حریف وجود دارد. در ایران معمولاً باید دفاع منسجمی در پشت محوطه ۱۸ قدم داشته باشیم، معمولاً تیم‌های حریف سعی می‌کنند برای به گل رسیدن از ضربات ایستگاهی، پرتاب اوت بلند استفاده کنند اما یک راه دیگر هم برای دفاع کردن وجود دارد و آن هم این است که از جلو دفاع کنیم و سعی کنیم با حمله مقابل تیم حریف بایستیم ، من این فلسفه را دوست دارم و دوست دارم بازیکنان این فلسفه را در ذهن کار خودشان قرار دهند. مطمئناً باید در ادامه راه بهتر بازی کنیم تا نتایج خوبی کسب کنیم.

 

وی در ادامه درباره حضور رسول کربکندی در ورزشگاه و اینکه گفته می‌شود احتمال دارد شما به آمریکا بازگردید، گفت: به هیچ وجه به آمریکا برنمی‌گردم، من نمی‌دانم حضور رسول کربکندی در ورزشگاه چه ارتباطی به بازگشت من به آمریکا دارد؟! من کار خودم را انجام می‌دهم و تا آخر فصل با ذوب‌آهن هستم و سعی می کنم تمام توانم را برای این تیم بگذارم. در تلاش هستم تا تیم ذوب‌آهن نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری داشته باشد.

 

نمازی در این باره ادامه داد: متأسفانه در ایران هر اتفاقی می‌افتد فکر می‌کنند یک توطئه‌ای وجود دارد اما من به این موضوعات توجهی نمی‌کنم. رسول کربکندی بزرگ فوتبال ذوب‌آهن و اصفهان است، برای کار دیگری به تبریز آمده بود و دوست داشت این بازی از نزدیک مشاهده کند چرا که عاشق باشگاه ذوب‌آهن است. من بیخودی به اصفهان نیامده‌ام که بخواهم به راحتی برگردم. این را بدانید تا پایان قراردادم با ذوب‌آهن هستم و تمام تلاشم این است که نتایج خوبی را کسب کنم.

 

وی در پایان تأکید کرد: از همه هواداران ذوب آهن ممنونم که از اصفهان به تبریز آمدند و از تیم حمایت کردند. امیدوارم آنها در بازی های بعدی نیز همین طور از تیم حمایت کنند. در کنار آنها از بازیکنان جوان تیمم نیز ممنونم. بازیکنانی که در این دیدار به میدان آمدند و در آینده نیز از آنها بیشتر استفاده خواهیم کرد و نام آنها را بیشتر از این خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها