کد خبر : 1548164 | 01 شهریور 1397 ساعت 22:07 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

اگر آن توپی که به تیر خورد گل می شد

مزدک میرزایی: تیم امید آینده خوبی دارد

رسانه ملی با ارسال تیم خبری درصدد پوشش اخبار و تصاویر مسابقات کلیه ورزشکاران کاروان ایران است.

مزدک میرزایی:  تیم امید آینده خوبی دارد

به گزارش" ورزش سه" بازی های آسیایی با حذف تیم ملی فوتبال برای کاروان ورزشی ایران در اندونزی ادامه می یابد. صدا و سیما نیز از همان روز اول مسابقات با پوشش نسبتا کامل مسابقات توانسته اطلاعات کامل تصویری را در ساعات متوالی از اتفاقات این بازی ها در اختیار مخاطبان قرار دهد. مزدک میرزایی که از طرف صدا و سیما اکنون برای پوشش بازی ها در جاکارتا است در این رابطه گفت:« کاروان خبری که به مسابقات ارسال شد با این هدف بود که تمامی مسابقات را پوشش بدهیم و بیشتر توجهمان روی رشته های مدال آور است. رشته های مدال آور زیادی هم داریم و همین تنوع و تعدد مسابقات را به وجود آورده است. در مرحله بعدی فوتبال که ورزشی تیمی است قرار دارد.»


او افزود:« در این مدت سعی کرده ایم که کل عملکرد کاروان ورزشی ایران را به تصویر بکشیم. امروز هم که بازی تیم امید بود و اینجا بودیم. دوست داشتیم تیم امید ببرد اما نشد.»


گزارشگر بازی حماسی تیم ملی ایران و کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی 2014 درباره بازی امروز گفت:« من فکر می کنم تیم خیلی خوبی داریم. بازیکنان جوان و زیر بیست و یکسال هستند که آینده خیلی خوبی دارند. کره ای ها اما بازیکنی مثل سون یونگ مین را همراه آورده بودند که خیلی بازیکن مهمی بود. » او افزود:« البته او انگیزه زیادی دارد تا کره قهرمان شود و از سربازی معاف شود.»


میرزایی افزود:« بچه ها تلاش خودشان را کردند، در آخر نیمه اول گل خوردیم و خواستیم جبران کنیم که نشد. من فکر می کنم اگر آن توپی که به تیر خورد گل می شد نتیجه هم فرق می کرد هرچند کره ای ها باتجربه تر بودند و چهار بازیکنشان در جام جهانی بازی کرده بودند.»


او در انتها گفت:« امیدوارم بعد از سال 1976 این بار تیم ایران با مربیگری کرانچار به بازی های المپیک برود و شاهد حضور فوتبال در المپیک 2020 باشیم که فکر می کنم آرزوی همه ما باشد.»

دیدگاه‌ها