کد خبر : 1548178 | 01 شهریور 1397 ساعت 22:59 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

فیتلیه پیچ سرمربی پرتغالی در نشست خبری

سرجیو: از جسارت تیمم مقابل پرسپولیس راضی‌ام

سرمربی پرتغالی نفت آبادان چهارمین تساوی خود در فصل جدید را کسب کرد تا در نشست خبری مورد انتقاد قرار گیرد.

سرجیو: از جسارت تیمم مقابل پرسپولیس راضی‌ام

به گزارش "ورزش سه"، نفت آبادان که با گذشت 5 هفته از لیگ هجدهم موفق به پیروزی برابر رقبا نشده، شانس بزرگی برای حفظ تک گل میلاد جهانی را از دست داد تا با تساوی به کار خود خاتمه دهد.

پائولو سرجیو، سرمربی پرتغالی این تیم بعد از بازی در خصوص نتیجه کسب شده و ناتوانی زردپوشان در پیروزی گفت: شما درست می‌گویید. راضی نیستم از نتایجی که گرفته‌ایم، اما طوری که شما سؤال پرسیدن را شروع کردید، به نوعی حمله کردید به سمت من. دقیقاً من و هواداران از امتیازاتی که گرفتیم راضی نیستیم. هیچ وقت از من نخواهید شنید که بهانه بیاورم که این اتفاق یا آن اتفاق برای ما افتاده است.


وی ادامه داد: اما ما آن شخصیت و نگرش‌مان را امروز نشان دادیم، همچنین آن جسارت‌مان را مقابل تیمی که مدعی و مدافع قهرمانی است. به بازیکنانم افتخار می‌کنم، اما از طرفی ناراحتم که چرا سه امتیاز را نگرفتیم. با این حال باور دارم با این سبک بازی، برد به زودی نصیب ما خواهد شد.


سرجیو در خصوص عدم سود بردن از بالوتلی، مهاجم تازه وارد این تیم از ابتدا گفت: دیروز در نشست خبری پیش از بازی گفته بودم در بازی آخرمان مشکلی برای او به وجود آمد. در این بازی هم می‌توانستیم از بالوتلی بیشتر استفاده کنیم، اما بهتر این بود که ریسک نکنیم و باعث تشدید مصدومیت این بازیکن نشویم.


وی درباره اینکه آیا از نتیجه کسب شده رضایت دارد گفت: به بازیکنانم گفتم که از نمایش شما راضی هستم، اما ناراحتم که چرا سه امتیاز را نگرفتیم. با احترامی که برای حریف و برانکو قائلم، اما به نظرم ما بازی بهتری انجام دادیم و استحقاق تیم‌مان گرفتن بیش از یک امتیاز از این بازی بود.


سرمربی تیم صنعت نفت درباره سود بردن از بازیکنان در پست‌های غیر تخصصی گفت: بغلانی در این بازی یک عملکرد دو گانه برای ما داشت. زمانی که ما بالا بازی می‌کردیم، او به خط حمله کمک می‌کرد، اما زمانی که توپ به زمین ما می‌آمد، به عنوان یک دفاع آخر بود. مجموعاً از عملکرد او راضی هستیم.


پائولو سرجیو که به شدت تحت فشار انتقادات در نشست خبری قرار داشت در پایان در واکنش به این سوال که در صورت ادعا برای اعتقاد به بازیکنان جوان چرا از پتانسیل آنها بیشتر سود نمی‌برد گفت: اگر به آنها اعتقاد نداشتم، به این بازیکنان اصلاً اجازه بازی کردن نمی‌دادم. من در حد امکان و جایی که بتوانم از آنها استفاده کنم، به این بازیکنان بازی خواهم داد.

دیدگاه‌ها