کد خبر : 1548184 | 01 شهریور 1397 ساعت 23:21 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

تهدید زیرپوستی به جدایی یا به میان آوردن مدیران

تمهید آقافیروز برای رفع ناکامی ماشین‌سازان

سرمربی ماشین سازان در نشست مطبوعاتی پایان دیدار تیمش برابر ذوب آهن، در میان خبرنگاران اعلام کرد به زودی و در یک نشست مطبوعاتی مشکلات تیم را با آنها در میان خواهد گذاشت.

تمهید آقافیروز برای رفع ناکامی ماشین‌سازان

به گزارش "ورزش سه"، نشست مطبوعاتی پایان دیدار تیم های ماشین سازی و ذوب آهن یکی از معدود جلساتی بود که فیروز کریمی بدون شوخی های همیشگی اش در آن شرکت کرد.

آقافیروز که همیشه و حتی در جدی ترین حالت نیز شوخی هایی مختص به خود را در چنته دارد امروز از ابتدا تا انتهای صحبت های خود کلمه ای غیر از آنچه به عنوان انتقاد از شرایط تیم در ذهن داشت به زبان نیاورد.


نکته جالب در این مصاحبه اما اعتراض فیروز کریمی به شرایط تیم بود. او که عنوان کرد در 6 منطقه تیم تقاضای بازیکن کرده و لیست آن را به مدیریت داده است عنوان کرد در روزهای پیش رو یک نشست مطبوعاتی برگزار خواهد کرد و در آن با خبرنگاران به صحبت می پردازد و از مشکلات تیم می گوید.


او در ادامه نارضایتی خود گفت حتی تقاضای دروازه بان نیز کرده است و ده خسوس از توجه و دقت بالا به دور است و نمی تواند به درستی برای این تیم گلزنی کند چرا که در طول هفته اخیر با او شوت از راه دور کار شده است اما در عین ناباوری این گلر هر دو گل خود را  از روی شوت از راه دور دریافت کرد.


البته می توان این گونه تصور کرد که این صحبت های کریمی که تقریبا در حافظه فوتبالی ها بی سابقه است نشان از تهدید زیرپوستی این مربی پرسابقه فوتبال ایران به جدایی از جمع ماشین سازان دارد. او که عنوان کرده به زودی مشکلات تیم را با خبرنگاران در میان خواهد گذاشت قصد دارد تا تمرکز مدیریت تیم را به شرایط تیم بیشتر کند و البته از طرفی آنها را شریک عدم کسب توفیق تیم کند. کریمی امروز در خلال صحبت های خود گفت مدت هاست هوشنگ نصیرزاده را ندیده است و با او جلسه ای نداشته است!


حالا با توجه به چهار تساوی و یک شکست ماشین سازان باید دید فیروز کریمی که این روزها معترض تر از همیشه روی نیمکت تیمش می نشیند موفق می شود پای مدیران تیم را به ناکامی های اخیر باز کند و یا اوضاع به همین گونه خواهد ماند و او نیمکت بنیان دیزل را ترک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها