کد خبر : 1548233 | 02 شهریور 1397 ساعت 09:02 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه‌ی سرمربی آرسنال به ستاره‌ی جنجالی

اونای امری: اوزیل باید با انتقادها کنار بیاید

اونای امری، سرمربی آرسنال گفت مسوت اوزیل باید با انتقادهایی که بعد از کناره‌گیری از تیم ملی آلمان با آنها مواجه است، کنار بیاید، هر چند او حمایت باشگاه آرسنال را پشت سر خود خواهد داشت.

اونای امری: اوزیل باید با انتقادها کنار بیاید

به گزارش "ورزش سه"، اوزیل که ماه گذشته با وارد کردن اتهامات نژادپرستی به فدراسیون فوتبال آلمان و رسانه‌های آلمانی با انتشار بیانیه‌ای از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد، از آن زمان تا امروز با انتقادهای زیادی مواجه بوده است. اوزیل معتقد است بعد از دیدار پر سر و صدایش با اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه از طرف فدراسیون، هواداران و حتی برخی سیاستمداران آلمانی با اتهامات نژادپرستانه مواجه شده است. 


این درحالی است که چهره‌های برجسته‌ی فوتبال آلمان این انتقادهای اوزیل را رد کرده‌اند و اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ در چند صباح اخیر یکی از پر سر و صداترین منتقدین اوزیل بوده است. 


اما سرمربی آرسنال، اونای امری در آستانه‌ی دیدار روز شنبه‌ی آرسنال در مقابل وستهام، در هفته‌ی سوم لیگ برتر انگلیس می‌گوید اوزیل حمایت کامل توپچی‌ها را پشت سر خود دارد. امری به خبرنگاران گفت:" ما به اوزیل کمک می‌کنیم. ما خانواده‌ی او هستیم و باشگاه، خانه‌ی او است. ما به عنوان مربی و بازیکن در زندگی حرفه‌ای خود با انتقاد روبرو خواهیم شد. حتی وقتی خوب کار می‌کنیم و می‌درخشیم باز هم کسانی پیدا می‌شوند که لب به انتقاد باز کنند. مورد انتقاد قرار گرفتن دیگر عادت ما شده است. ولی ما حرفه‌ای هستیم و باید با انتقادها کنار بیایم. ما اینجا در آرسنال به اوزیل احتیاج داریم و می‌خواهیم کمکش کنیم". 


امری بعد از مصدوم شدن لورن کوشیلنی، نام اوزیل را به عنوان یکی از نامزدهای کاپیتانی آرسنال اعلام کرد هر چند اوزیل هفته‌ی قبل در جریان شکست 3-2 آرسنال در مقابل چلسی توسط امری تعویض شد. 


اوزیل، ستاره‌ی سابق رئال مادرید در اولین بازی فصل آرسنال در مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، منچسترسیتی 90 دقیقه بازی کرده بود. بازی‌ای که با شکست 2-0 آرسنال به پایان رسید.

دیدگاه‌ها