کد خبر : 1548290 | 02 شهریور 1397 ساعت 13:08 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

در پنجمین دیدار فصل؛

سجاد بازهم در نقش غیرتخصصی

سجاد شهباززاده در لیگ هجدهم به طور کامل به عنوان بازیکن خط میانی و مکمل کی روش مورد استفاده قرار می گیرد.

سجاد بازهم در نقش غیرتخصصی 

به گزارش "ورزش سه"، سال گذشته هم که امیرقلعه نویی کار خود را با ذوب آهن شروع کرد، تمایل به همکاری با شهباززاده داشت ولی این مهاجم تصمیم گرفت تا در قطر به فوتبال خود ادامه دهد.


در پنجره تابستانی لیگ هجدهم اما شرایط برای همکاری دوباره قلعه نویی و شهباززاده فراهم شد و این بازیکن به تیم فوتبال سپاهان پیوست؛ اما نکته قابل توجه اینکه این مهاجم در سپاهان با نقش جدید به میدان می رود.


شهباززاده که معمولا به عنوان مهاجم هدف شناخته می شود و توانایی های او هم بازی در همین پست است، طی لیگ هجدهم در پست هافبک میانی به کار گرفته شده است.
در سیستم مورد نظر قلعه نویی که 5 بازیکن میانی در آن حضور دارند، شهباززاده وظیفه بازی یک خط جلوتر از مهدی کیانی را برعهده دارد و کنار او هم محمد کریمی جوان مستعد تیم فوتبال سپاهان بازی می کند.


مهاجم سابق آبی پوشان پایتخت در چهار دیدار ابتدایی سپاهان بازیکن بدون جانشین برای امیرقلعه نویی بوده است و به نظر می رسد شاهد ادامه این روند در دیدار برابر تراکتورسازی هم باشیم.


 این بازیکن در هر دو دیداری که سپاهانی ها با پیروزی پشت سر گذاشتند، نمایش مثبتی در بخش تهاجمی تیم داشته و پیروزی برابر تراکتورسازی می تواند این حضور را ادامه دار تر هم بکند.

دیدگاه‌ها