کد خبر : 1548299 | 02 شهریور 1397 ساعت 13:35 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

گردان: یک نیمه پرسپولیس و یک نیمه نفت

تقابل با پرسپولیس می شود گفت جزو بازی های خاص ایران است و هر تیمی تلاش می کند بهترین بازی و نمایش را مقابل سرخ ها داشته باشد.

گردان: یک نیمه پرسپولیس و یک نیمه نفت 

به گزارش "ورزش سه"، شهاب گردان دروازه بان تیم فوتبال صنعت نفت که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد بازی مقابل پرسپولیس را باوجود جدایی چند ساله اش از این تیم یک دیدار تکراری می داند و در این مورد به ورزش سه می گوید: تجربه حضورم در پرسپولیس به سال ها قبل برمی گردد و در این چند سال که از این تیم جدا شدم رویارویی ام با آنها بارها اتفاق افتاده و این چیز جدیدی نیست. تقابل با پرسپولیس می شود گفت جزو بازی های خاص ایران است  و هر تیمی که مقابل آنها حاضر می شود به خاطر همین حساسیت این رویارویی سعی می کند بهترین بازی و نمایش را مقابل سرخ ها داشته باشد. 


او معتقد این بازی خوب اما در شرایط سخت بود و اگر هر یک از دو تیم روی سکه شانس بودند می توانستند برنده میدان باشند: ما بازی را خوب شروع کردیم و با فشاری که به حریف وارد کردیم و حمایت همه جانبه هوادارانمان و تشویق بی وقفه آنها توانستیم در نیمه اول به گل برسیم. ما نیمه اول را کاملا اداره کردیم و به جز آن موقعیت گل دو موقعیت خوب دیگر داشتیم که اگر آنها گل می شد می توانستیم فاصله مان را با حریف بیشتر کنیم که نشد. در نیمه دوم پرسپولیس بهتر از ما بود، بیشتر صاحب توپ بود و بیشتر توپ را کنترل کرد. به نظرم اگر روز خوش شانسی یا بدشانسی یکی از دو تیم بود باتوجه به بازی که انجام شد یکی می توانست برنده باشد و دیگری بازنده؛ اما چون در این بازی یک نیمه دست ما بود یک نیمه دست پرسپولیسی ها نتیجه تساوی شد. 


وی افزود: با این شرایط باز هم ما خوب می دانستیم که چکار باید بکنیم و بیشتر فضاهای خلق موقعیت را از آنها گرفته بودیم. می خواستیم ضدحمله بزنیم حتی تا حدودی همه چیز آنطور که می خواستیم پیش می رفت که متاسفانه طی یک اتفاق و در شلوغی محوطه جریمه گل مساوی را از حریف دریافت کردیم. بچه ها بعد از آن باز هم تمام توانشان را گذاشتند تا گل خورده را جبران کنند ولی هر چه تلاش کردیم نتوانستیم نتیجه بازی را تغییر دهیم. اگر آن گل را نمی خوردیم؛ این اولین برد فصلمان می شد و در کنار هواداران پرشورمان یک شب فوق العاده رقم می خورد که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و 2 امتیاز مهم را دوباره این هفته در زمین خودمان از دست دادیم.


از گردان در خصوص نتایجی که صنعت کسب کرده سوال می کنیم که او در پاسخ گفت: به نظرم ما به جز یک بازی در بقیه بازی ها استحقاق نتایج خیلی بهتر از آن چیزی که الان کسب کردیم را داشتیم و مطمئن باشید در آینده به جایگاهی که حق صنعت است دست پیدا خواهیم کرد. ضمنا نفت در فصل پیش رو تغییرات زیادی داشت و بازیکنان زیادی از این تیم جدا شدند و مسلما تیمی که در تغییرات باشد برای هماهنگی و کسب نتیجه نیاز به زمان دارد. البته روز به روز و هفته به هفته به این هماهنگی نزدیک می شویم.


گلر صنعت با آرزوی کسب اولین برد در رشت در مورد بازی هفته ششم مقابل سپیدرود هم می گوید: بازی سختی مقابل سپیدرود داریم و ما باید در رشت بازی کنیم که یک فضا کاملا در آنجا متفاوت است، ما باید از جنوب به شمال برویم و در زمین چمن مصنوعی بازی کنیم. درست است که شروع خوبی نداشته اما با اضافه شدن آقای کریمی و شناختی که از ایشان داریم، خوب می تواند کار را جمع و مدیریت کند. در کل دیدار دشواری است و امیدواریم که اولین سه امتیاز فصل را در آنجا کسب کنیم.

دیدگاه‌ها