کد خبر : 1548300 | 02 شهریور 1397 ساعت 13:36 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه تقابل پارس با ستاره‌های جدا شده 

دشتی به تیم بچه محل‌هایش رسید

علی دشتی امروز مقابل پارس جنوبی جم قرار می گیرد که در همین شهر به دنیا آمد و به فوتبال ایران معرفی شد.

دشتی به تیم بچه محل‌هایش رسید 

به گزارش "ورزش سه"، علی دشتی فصل گذشته یکی از بازیکنان کلیدی پارسی ها در کسب رتبه پنجمی لیگ برتر بود.


این بازیکن طی لیگ هفدهم 4 بار برای پارس جنوبی جم گلزنی کرد؛ 2 پاس گل داد و 4 پنالتی هم برای شاگردان مهدی تارتار گرفت تا خود را به عنوان یکی از مهره های کلیدی این تیم مطرح کند و مورد توجه تیم های دیگر قرار بگیرد.


دشتی که با نظر مثبت علی دایی جایگزین علی قلی زاده در سایپا شده است، در دیدار اول این تیم برابر سپیدرود یکی از گل های تیمش را به زیبایی ثبت کرد ولی در ادامه افت تیم سایپا سبب شده تا او هم مانند سایر بازیکنان نتواند توانایی های خود را نشان دهد.


سایپا پس از پیروزی برابر سپیدرود دو شکست برابر تراکتورسازی و پیکان را تجربه کرده است و تساوی مقابل ذوب آهن باعث شده تا این تیم 4 امتیازی باقی بماند.


دیدار برابر پارس جنوبی جم حالا می تواند مانند شمشیری دولبه برای دشتی و این تیم باشد؛ اول اینکه شناخت تارتار از توانایی های او سبب شود تا او هم مانند محمدی مهر مدافع راست استقلال روز خوبی برابر تیم سابق خود نداشته باشد و دوم اینکه انگیزه های دشتی سبب درخشش دوباره او با پیراهن سایپا شود و دومین پیروزی سایپا را مقابل پارس جنوبی جم رقم بزند.


نکته جالب توجه دیگر در مورد دشتی اینکه او به همراه ابراهیم صالحی و حسین پورامینی تنها جمی های فصل گذشته پارس جنوبی بودند و در پایان فصل این بازیکن از جمع شاگردان تارتار جدا شد تا امروز شاهد تقابل او با تیم شهری باشیم که در آن به دنیا آمده است.

دیدگاه‌ها