کد خبر : 1548307 | 02 شهریور 1397 ساعت 14:00 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

مانع بزرگ در راه جدایی کاسیا از رئال

با آمدن کورتوا بدیهی است که دیگر جایی برای کیکو کاسیا در فهرست 18 نفره رئال مادرید نیست.

مانع بزرگ در راه جدایی کاسیا از رئال

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته پیش بود که تیبو کورتوا از چلسی به رئال مادرید پیوست. رئال مشکل خاصی درون دروازه نداشت اما کورتوا به دلیل شرایط خاص قراردادش با چلسی، می توانست با مبلغی کمتر از ارزش واقعی خود جدا شود و رئالی ها نیز از این فرصت استفاده کرده و گلر بلژیکی را با 40 میلیون یورو جذب کردند.

 

 

1330084

 

 

بلافاصله کیلور ناواس اعلام کرد که دررئال خواهد ماند و تمایلی به جدایی ندارد و حال در این بین، کیکو کاسیا چاره ای جز جدایی ندارد.

گلر کاتالان که در سه سال گذشته سنگربان دوم رئال پس از ناواس بوده، مانع بزرگی برای جدایی خود می بیند. او مورد توجه سویا و اسپانیول قرار دارد ولی هنوز دو سال از قراردادش باقی مانده و سالانه 2.5 میلیون یورو نیز دستمزد می گیرد. هیچ کدام از تیم های خواهان او توان پرداخت دستمزد فعلی وی را ندارند و به همین دلیل مذاکرات جدایی کاسیا به بن بست خورده است.

اگر رئال با باشگاه های خواهان کاسیا به تفاهم نرسد، او مجبور خواهد شد که یک فصل دیگر نیز در رئال بماند و قبول کند که گلر سوم تیم باشد. کاسیا در سال های اخیر در کوپا دل ری گلر ثابت رئال بود ولی اگر فصل بعد هم در رئال بماند، احتمالا باید ریسک یک فصل بدون حتی یک بازی را به جان بخرد.

 

 

دیدگاه‌ها