کد خبر : 1548408 | 02 شهریور 1397 ساعت 20:50 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: در خط حمله مشکل داریم

پیکان در روزی که از تمام نیروهای تهاجمی اش استفاده کرد نتوانست از پدیده امتیاز بگیرد و اولین شکستش را در لیگ امسال تجربه کرد.

جلالی: در خط حمله مشکل داریم

به گزارش" ورزش سه" پیکان که در 4 هفته ابتدایی لیگ شکستی نداشت در مسابقه با پدیده در حالی که به دنبال برد در این مسابقه بود شکست خورد و کماکان شش امتیازی ماند. مجید جلالی در نشست خبری بعد از بازی گفت:« اشتباهات فاحشی داشتیم اما در تمرینات و در طول هفته بسیار روی این موضوع کار کرده بودیم.»


او اضافه کرد:« ما در خط حمله مشکلاتی داریم و وقتی نمی توانیم مقابل حریف موقعیت درست کنیم این فرصت را به حریف می دهیم که برای ما خطر ایجاد کند.»

 

سرمربی تیم پیکان با اشاره به عملکرد داور مسابقه  گفت: « داوری اصلا خوب نبود. به عنوان کسی که سال‌های سال است با فوتبال بوده‌ام، یک چیز را می‌دانم و به داوران عزیزمان توصیه می کنم، یک داور متوسط ولی شجاع، پیشرفت می‌کند. وقتی داور از فضای مسابقه بترسد نمی‌تواند داور بزرگی شود. روی گل اول پدیده که به ما زدند، اصلا برای پدیده خطا نبود. بارها و بارها صحنه‌های ساده خطا گرفته‌ شد. به هر حال این هم بخشی از فوتبال است.»


او همچنین درباره تیم پدیده گفت:« پدیده تیم چابک و دونده ای است اما فکر می‌کنم علاوه بر ضدحمله نیاز به پارامترهای دیگری هم دارد. از عملکرد شیخ‌ویسی نیز به شدت راضی‌ام، اما موقعیت‌هایی که به پدیده دادیم به خاطر ضدحملات حریف بود.»

دیدگاه‌ها