کد خبر : 1548433 | 02 شهریور 1397 ساعت 23:02 | 43.4K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیمات زرگر با روح و روانم بازی کرد

قلعه‌نویی:نیمه‌اول عالی بودیم نیمه‌دوم شانس آوردیم

امیرقلعه نویی می گوید تیمش در نیمه اول عالی بوده ولی در نیمه دوم شانس آورده که با باخت زمین مسابقه را ترک نکرده است.

قلعه‌نویی:نیمه‌اول عالی بودیم نیمه‌دوم شانس آوردیم

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان پس از تساوی خانگی ۲ بر ۲ تیمش مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

باید به فوتبال شهرستان تبریک گفت
 باید به فوتبال شهرستان‌ها تبریک گفت. خوشحالم که هر هفته سپاهان فوتبال زیبایی را ارائه می‌دهد. ما نشان دادیم دنبال فوتبال زیبا و هجومی هستیم.


نیمه اول عالی بودیم ولی نیمه دوم شانس آوردیم که نباختیم
نیمه اول بسیار عالی بودیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم اما در نیمه دوم به هیچ وجه خوب نبودیم و حتی شانس آوردیم که نباختیم. خواسته من از بازیکنان پیشکسوت تیم این است که باید در مواقعی که پیش افتادیم بازی را نگه می‌داشتند اما متاسفانه ما گل تساوی را دریافت کردیم. هوادارانی که به ورزشگاه آمدند از بازی لذت بردند.

 

بازی در چمن خوب بازی را زیباتر کرد
بازی در چمن بهتر باعث شد که نمایش زیباتری از دو تیم شاهد باشیم. بازیکنان باید در زمین به کمک مربی می‌آمدند و بازی را مدیریت می‌کردند اما این اتفاق امروز برای ما نیفتاد.

 

نمی خواستیم عقب بکشیم، مجبور می شدیم
پس از زدن گل اول عقب کشیدیم اما پس از به تساوی کشیده شدن بازی، باز هم حمله کردیم. من این حرف را قبول ندارم. فاصله بین خطوط ما زیاد بود و این به خاطر بازیکنان نبود بلکه به خاطر تاکتیک تیم حریف این اتفاق افتاد. ما در دقایقی از بازی می‌شد که گل‌های بیشتری دریافت کنیم اما خدا را شکر این اتفاق نیفتاد. تعدادی از بازیکنان ما نیز تجربه نگه داشتن بازی را نداشتند.

 

قبول ندارم تیمم در نیمه دوم افت می کند
من قبول ندارم که تیم ما در نیمه دوم افت می‌کند این اولین بازی بود که چنین اتفاقی برای سپاهان افتاد. در بازی قبل و زمانی که ۲ بر صفر جلو بودیم باید یک پنالتی برای ما گرفته می‌شد. در دقایقی مقابل ذوب آهن هم بازی را از دست دادیم اما در قسمتی از نیمه دوم هم تیم برتر میدان بودیم.

 

سپاهان از قضاوت این دیدار ضرر کرد
صحنه‌هایی در بازی به وجود می‌آید که تصمیم داور باعث به هم ریختن روح و روان من می‌شود. امیدوارم من اشتباه کنم. در دو صحنه زرگر اشتباه کرد. در یکی از آن‌ها مدافع ما با مهاجم حریف فاصله داشت اما داور خطا اعلام کرد و در صحنه دیگر بازیکن تراکتورسازی توپ را با دست هدایت کرد. تیم ما از داوری اذیت می‌شود. من از آقای زرگر بابت چنین تصمیم‌هایی تعجب می‌کنم. من به آقای زرگر بابت عملکردش خسته نباشید می‌گویم اما به عقیده من سپاهان از قضاوت او در این دیدار ضرر کرد.

 

جایگیری نیازمند روی گل دوم اشتباه بود
ما با اشتباهات یک سری از بازیکنان‌مان گل دوم را دریافت کردیم. اگر نیازمند جاگیری درستی داشت می‌توانست شوت زیبای اسماعیلی‌فر را مهار کند.

 

می خواهیم حاج صفی را قانع کنیم به سپاهان بیاید
من و تابش بارها با این بازیکن صحبت کردیم که او را قانع کنیم به اصفهان بیاید.

 

دیدگاه‌ها