کد خبر : 1548440 | 02 شهریور 1397 ساعت 22:50 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: منچسترسیتی هنوز کاملا آماده نیست

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تایید کرد که تیمش علی رغم دو پیروزی در دو هفته ابتدایی لیگ برتر، هنوز در بهترین فرم قرار ندارد.

گواردیولا: منچسترسیتی هنوز کاملا آماده نیست

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که فصل گذشته با 19 امتیاز اختلاف، قهرمان لیگ برتر شد، فصل جدید را هم با دو پیروزی خوب مقابل آرسنال و هادرسفیلد آغاز کرد اما گواردیولا معتقد است که مصدومیت های اخیر بازیکنانش، نشان می دهد که تیمش هنوز کامل آماده نیست.

او به خبرنگاران گفت:" ما هنوز کاملا آماده نیستیم. هنوز خیلی از فصل سپری نشده و ما نیاز به زمان داریم تا به فرم مطلوب برسیم. ما پیش فصل نداشتیم و تنها پس از چند روز، در کامیوننیتی شیلد شرکت کردیم. ما تلاش کردیم تا این هفته پیام هایی در مورد قدرت و تاکتیک به بازیکنان بدهیم زیرا در بهترین فرم نیستیم. بازیکنان از مشکلات ماهیچه ای شکایت دارند و به همین دلیل، کلودیو براوو و کوین دی بروین دچار مشکل شدند. فرناندینیو هم بعد از آخرین بازی، مشکلات زیادی داشت. امیدوارم بعد از تعطیلات بازی های ملی، شرایط بهتر شود."

 

1328309

 

گواردیولا همچنین در مورد رویارویی فردا مقابل وولوز گفت:" وولوز فصل گذشته در چمیونشیپ فوق العاده بود و به شکلی شگفت انگیز به قهرمانی رسیدند. آنها به شکلی جذاب بازی می کردند. ما می دانیم که بازی کردن در خانه آنها چقدر دشوار است زیرا فصل گذشته در جام اتحادیه با آنها روبرو می شدیم. می خواهیم متواضع باشیم و به حریف مان احترام کامل بگذاریم."

دیدگاه‌ها