کد خبر : 1548474 | 03 شهریور 1397 ساعت 07:46 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

در نیمه دوم غافلگیر شدیم؛

کیانی: به خودم اجازه خوشحالی مقابل تراکتور را نمی‌دهم

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی می گوید که به خودش اجازه خوشحالی مقابل تیمی که نان و نمکش را خورده نمی دهد.

کیانی: به خودم اجازه خوشحالی مقابل تراکتور را نمی‌دهم

به گزارش "ورزش سه" ، مهدی کیانی پس از تساوی تیمش برابر تراکتورسازی در جمع خبرنگاران گفت: در طول هفته می‌دانستیم که بازی سختی پیش رو داریم. دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه اول برای ما بود و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم اما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که آقای قلعه نویی کردند به زمین آمده بودیم تا بازی را حفظ کنیم. بازی هم دستمان بود اما در یک صحنه تمرکزمان بهم خورد و گل تساوی را خوردیم. پس از گل تساوی تراکتورسازی، خدا را شکر به گل رسیدیم ولی باز هم نتیجه مساوی شد. ما برای پیروزی به زمین آمده بودیم و تراکتورسازی هم تیم خوبی بود اما یک امتیاز به درد ما نمی‌خورد.


هافبک سپاهان درباره خوشحالی نکردنش پس از گل اول سپاهان گفت: این اتفاق طبیعی است زیرا من ۱۱ سال در تراکتورسازی حضور داشتم و نباید خوشحالی می‌کردم. به هر حال از گلزنی سپاهان از ته دل خوشحال بودم زیرا دوست داشتم تیمم پیروز شود، اما من نان و نمک مردم آذربایجان را خوردم و خودم هیچگاه اجازه نمی‌دهم که برابر تراکتور یا هر تیم دیگری که در آن بازی کرده‌ام خوشحالی کنم.


کیانی در مورد روند تیم تراکتورسازی نیز بیان کرد: من در حدی نیستم که بخواهم در مورد تیم تراکتورسازی صحبت کنم ولی به هر حال از بازی خوبی که نیمه دوم این تیم ارائه داد می‌توان نتیجه گرفت که تراکتور به روزهای خوبش باز خواهد گشت.

دیدگاه‌ها