کد خبر : 1548532 | 03 شهریور 1397 ساعت 10:20 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

ایستگاهی خلعت و فضایی قاضی

بازی سوپر گل ها در مشهد

بازی پدیده مشهد و پیکان سه گل زیبا داشت که دو تا از آن ها می تواند در میان زیباترین گل های فصل قرار بگیرد.

بازی سوپر گل ها در مشهد

به گزارش" ورزش سه" بازی هفته پنجم پدیده و پیکان یکی از بازی های زیبا و جذاب هفته پنجم لیگ هجدهم بود. این بازی که هر دوتیم با هدف برد و سه امتیاز به میدان آمده بودند سه گل داشت که هر سه زیبا بودند اما دو تا از آنها سوپرگل هایی بودند که می توانند در بین زیباترین گل های فصل قرار بگیرند.

 


سوپرگل خلعت


محمدرضا خلعتبری بعد از یکی دو فصل افول دوباره به روزهای خوبش نزدیک شده است. او در بازی روز گذشته یکی از بهترین های پدیده بود و در برنامه ضدحمله هایی که گل محمدی تدارک دیده بود نقش اصلی را ایفا می کرد. او اما با گلی که زد نشان داد می تواند یک بازیکن همه کاره و بدون جانشین برای تیمش باشد. در دقایق آخر نیمه او ضربه ایستگاهی را که نسبتا در زاویه کرنر قرار داشت از گوشه هجده قدم به زیبایی تبدیل به گل کرد. یکی از آن گل های کمیاب فوتبال ایران از روی ضربه ایستگاهی که می تواند جزو گل های برتر ماه باشد. اما سوپر گل خلعتبری یک رقیب جدی دارد.

 

 

 


گل فضایی قاضی


محمد قاضی مهاجم این فصل پیکان در این بازی با یک گل فضایی به تیم سابقش جدی ترین رقیب برای گل خلعتبری تا این جا به عنوان زیباترین گل لیگ هجدهم است. در نیمه دوم وقتی دروازه بان پدیده که برای زدن توپ از هجده قدم خارج شده بود اشتباه کرده و مدافع این تیم اشتباهش را تکمیل کرد محمد قاضی گلزن باتجربه پیکان توپ را از نیمه های زمین با یک ضربه چیپ بلند و دقیق تبدیل به گل کرد. این گل یکی از آن گل های نادر در عالم فوتبال است که شاید هرچند سال یک بار در هر لیگی زده شود.

 

 

 

عکاس: احمد هادی

دیدگاه‌ها