کد خبر : 1548587 | 03 شهریور 1397 ساعت 12:08 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

ادای دین به رهاگل به خاطر یک عمر زندگی ورزشی

جایزه‌ی ویژه‌ی بیلد به اوتو رهاگل رسید

اوتو رهاگل سرمربی بزرگ آلمانی در دوران حرفه‌ای خود همیشه شگفتی‌ساز بود. از شگفتی‌سازی با وردربرمن گرفته تا قهرمانی با کایزرزلاترن در بوندس‌لیگا در اولین فصل صعود این تیم به لیگ دسته‌یک، و در نهایت قهرمانی در جام ملتهای اروپا با یونان گمنامی که هیچکس کوچکترین احتمالی برای قهرمانی‌اش قائل نبود.

جایزه‌ی ویژه‌ی بیلد به اوتو رهاگل رسید

به گزارش "ورزش سه"، اوتو رهاگل بدون شک یکی از مربیان بزرگ فوتبال آلمان است. او که لقب سلطان اوتو را یدک می‌کشد درحالیکه امسال هشتاد سالگی خود را جشن خواهد گرفت ازسوی روزنامه‌ی اشپورت بیلد، بزرگترین روزنامه‌ی ورزشی اروپا، جایزه‌ی یک عمر زندگی ورزشی را دریافت کرد. گروه سردبیری اشپورت بیلد که هر ساله جوایزی به عنوان بهترین‌های بیلد را به بهترین ورزشکاران مرد و زن آلمان اهدا می‌کند، امسال جایزه‌ی مهم یک عمر زندگی ورزشی را به اوتو رهاگل اهدا کرد تا به موفقیت‌ها و دستاوردهای او ادای دین کرده باشد.


ماتیاس بروگلمان، سردبیر ارشد اشپورت‌بیلد با ستایش از تصمیم هیأت‌داوران جوایز برای اهدای این جایزه به رهاگل گفت:" در این شکی نیست که اوتو رهاگل با سبک غیر قابل قیاس و منحصربفرد خود و با موفقیت‌ها و دستاوردهایش در فوتبال آلمان نقشی ماندگار داشته. او بارها و بارها با تیم‌هایش از غیرممکن، ممکن ساخته. بدون اوتو رهاگل، بوندس‌لیگا در تاریخ 55ساله‌اش هرگز اینقدر غنی نبود".


مراسم اهدای جوایز سال 2018 اشپورت‌بیلد که در شهر هامبورگ برگزار خواهد شد چیزی در حدود 700 مهمان افتخاری از دنیای ورزش، کسب و کار و رسانه خواهد داشت. در این مراسم 9 جایزه به بهترین‌های ورزش آلمان تعلق خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها