کد خبر : 1548591 | 03 شهریور 1397 ساعت 13:11 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

امری: اوبامیانگ باز هم گلزنی هایش را شروع می کند

اونای امری، مربی آرسنال مطمئن است که پیر امریک اوبامیانگ دوباره راه گل‌زنی را پیدا خواهد کرد، به شرط آن که هم‌تیمی‌هایش همچنان برایش موقعیت بسازند.

امری: اوبامیانگ باز هم گلزنی هایش را شروع می کند

به گزارش "ورزش سه"، اوبامیانگ که گران‌ترین خرید تاریخ آرسنال است، در بازی با چلسی یک فرصت طلایی را از دست داد. لحظاتی بعد، چلسی گل دوم را زد و در نهایت آرسنال بازی را 3 بر 2 باخت. به این ترتیب آرسنال هر دو بازی اول خود در لیگ برتر را باخته است. آنها حالا نیاز به برد مقابل وستهم دارند.


امری گفته است: «مطمئنم که اگر فرصت‌های زیادی در بازی بسازیم، بازیکنان گل خواهند زد. شاید یک بازیکن در یک مسابقه سه فرصت خوب را از دست بدهد، اما در یک بازی دیگر مطمئنم که هر سه موقعیت را گل خواهد کرد و سه گل خواهد زد. اوبامیانگ بازیکنی است که در دوران ورزشی‌اش گل‌های بسیاری زده و اینجا هم همین کار را خواهد کرد.»

 

1294493

 


امری می‌خواهد تیمش نسبت به بازی با منچسترسیتی و چلسی، متفاوت کار کند. او گفته تیمش نمی‌توانست مقابل این دو رقیب، آنطور که او می‌خواست توپ را نگه دارد.


سرمربی جدید آرسنال مانند آرسن ونگر دوست دارد تیمش مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد، اما او می‌خواهد بازیکنان زمانی که توپ را از دست می‌دهند از بالا پرس را انجام دهند.


او گفت: «ما در دو بازی اول، کنترل بازی را به اندازه کافی در اختیار نداشتیم و تنها در برخی دقایق بازی را کنترل کردیم. شنبه بازی دیگری است. از نظر تاکتیکی اوضاع متفاوت خواهد بود. این بازی دشواری است و می‌خواهم که کنترل بیشتری بر بازی داشته باشیم تا آن را ببریم.»


امری گفت که بسته به حریفان، همچنان از یکی از دو سیستم 3-3-4 یا 1-3-2-4 استفاده خواهد کرد، و نمی‌خواهد دو مهاجم را در خط حمله بازی بدهد. این در حالی است که اگر او می‌خواست دو مهاجم داشته باشد، می‌توانست از اوبامیانگ و الکساندر لاکازت در کنار یکدیگر در مرکز خط حمله بهره بگیرد.


او گفت: «در حال حاضر، به نظرم نیاز داریم که مالکیت توپ را بهتر در اختیار داشته باشیم، جایگیری‌های بهتری داشته باشیم، و بازیکنان بیشتری در جریان بازی درگیر باشند. پس از مالکیت توپ، باید با این توازن دست به حمله و دفاع بزنیم. اینکه بخواهیم در این مسیر پیشرفت کنیم یک چیز است و اینکه بخواهیم با دو مهاجم بازی کنیم چیز دیگری است.»

 

 

1328384

 

جک ویلشر، لوکاس پرس و لوکاژ فابیانسکی در بازی شنبه می‌توانند در خانه تیم سابقشان به میدان بروند. ویلشر در تابستان و پس از آن که امری به او گفت که بازیکن ثابت آرسنال نخواهد بود، تصمیم گرفت این باشگاه را ترک کند. امری درباره او گفت: «اولین چیز برای من این است که به دوران حضور او در این باشگاه احترام بگذارم. می‌دانم که اینجا، طرفداران او را دوست دارند و برایش احترام قائلند. به نظرم از او استقبال خوبی خواهد شد. اما ما می‌خواهیم بازی کنیم و پیروز شویم. در هر صورت برای او بهترین‌ها را در دوران ورزشی‌اش آرزو دارم.»


امری همچنین گفت که لوران کوشیلنی، کاپیتان تیم که به تمرینات برگشته، احتمالا در حوالی نوامبر می‌تواند بازی کند. او با این حال گفت که کوشیلنی اثری مثبت بر رختکن تیم می‌گذارد: «خوشحالیم که او را در کنار خود داریم، چون او کاپیتان ماست و با ماندنش در کنار ما، روحیه‌اش را به ما نشان داده است. ما باید در قبال او صبور باشیم چون مصدومیت او شدید بود. اینکه در کنار ما باشد مهم است. او نشان می‌دهد که می‌خواهد به ما کمک کند. سخت بتوان تشخیص داد که او چه زمانی می‌تواند بازی کند. امروز صبح را ببینید. او می‌دوید و تمرینات خوبی انجام می‌داد. پیشرفت او خیلی خوب بوده است. اما او شاید تا نوامبر دور از میادین باشد.»

 

منبع: ایران ورزشی

دیدگاه‌ها