کد خبر : 1548597 | 03 شهریور 1397 ساعت 12:53 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لیورپول - برایتون

لیورپول و برایتون، امروز در ورزشگاه آنفیلد مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

پیش بازی لیورپول - برایتون

به گزارش "ورزش سه"،  شاگردان کلوپ در هر دو دیدار ابتدایی خود در این فصل موفق به کسب 3 امتیاز شده اند و انگیزه بسیاری برای کسب موفقیت در این فصل دارند. لیورپول آخرین بار سال 1990 در لیگ برتر توانست جام را بالای سر ببرد و از آن پس، چندین بار تا آستانه کسب جام رفت ولی در نهایت ناکام بود.

 

اما امسال، لیورپول با خریدهای متعددی که انجام داده، به دنبال کسب موفقیت است و از جمله تیم‌هاییست که کارشناسان شانس خوبی برای قهرمانی شان قائل هستند. لیورپول برای این فصل توانسته نیمکت، خط میانی و دروازه بانش را تقویت کند تا نقاط ضعف فصل گذشته را پوشش داده و با تمام قوا برای پیروزی در میادین ظاهر شود.

 

 

1326556

 

 

در آن سو، برایتون که هفته گذشته با پیروزی مقابل یونایتد انگیزه بالایی کسب کرده، مقابل شاگردان کلوپ صف آرایی خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که آیا علیرضا جهان بخش در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت یا نه ولی انتظار می‌رود امروز بر خلاف بازی با یونایتد، به او فرصت داده شود.

 

کلوپ اعلام کرده که برای بازی امروز تغییراتی در تیم خواهد بود و انتظار می‌رود جیمز میلنر که در دو بازی قبلی لیورپول فیکس بوده، امروز جای خود را به جردن هندرسون بدهد. همینطور این احتمال وجود دارد که فابینیو در ترکیب اصلی فرصت پیدا کند.

 

در 4 تقابل اخیر دو تیم، هر 4 دیدار با پیروزی لیورپول همراه بوده و برایتون نتوانسته امتیازی مقابل حریف کسب کند. چمبرلین و لاورن، غایبان لیورپول برای این بازی خواهند بود و در آن سو، دانک، فلورین آندونه و خوزه ایزکویردو نمی‌توانند برایتون را همراهی کنند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1330432

دیدگاه‌ها