کد خبر : 1548626 | 03 شهریور 1397 ساعت 13:15 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

گل قاضی مثل خودش عالی بود

شیخ ویسی: پدیده مستحق برد بود

پیکان در روزی که دروازه بان این تیم موقعیت های زیادی را از حریف گرفت با دو گل مغلوب پدیده شد تا کماکان شش امتیازی مانده و در رتبه نهم جدول قرار بگیرد.

شیخ ویسی: پدیده مستحق برد بود

به گزارش" ورزش سه" تیم پیکان در پنجمین هفته از رقابت های لیگ برتر سرانجام طعم شکست را چشید و مغلوب پدیده صدرنشین رقابت ها شد. وحید شیخ ویسی دروازه بان پیکان با وجود آنکه در این بازی دو گل دریافت کرد اما فرصت های زیادی را از بازیکنان پدیده گرفت. او حتی یک تک به تک را از مهاجم پدیده گرفت هرچند برخی از کارشناسان معتقد هستند که او روی گل اول پدیده که از روی ضربه ایستگاهی توسط خلعتبری زده شد اشتباه داشت. شیخ ویسی درباره این بازی گفت:« متاسفانه برای ما بازی خوبی نبود و فکر می کنم پدیده همه جوره حقش برد بود.» او درباره بازی گفت:« در نیمه اول بازی متعادل بود اما در ادامه نمی دانم ما خوب کار نکردیم یا شکل بازی پدیده به ما چربید، هرچه بود نتوانستیم بازی خودمان را انجام بدهیم و متاسفانه شکست خوردیم.»


او درباره گل هایی که در این بازی خورد هم گفت:« نظری درباره این گل ها ندارم.»


دروازه بان پیکان که هنوز با سه کلین شیت بهترین عملکرد را در میان دروازه بان های لیگ برتر از این نظر داشته درباره گل محمد قاضی هم گفت:« محمد قاضی یک بازیکن فوق العاده است و گلی هم که زد واقعا عالی بود.»


پیکان در هفته ششم میزبان استقلال خوزستان است. شیخ ویسی درباره بازی با تیم سابقش گفت:« ما در این بازی خانگی صددرصد دنبال برد هستیم و باید سه امتیاز را بگیریم تا جبران کنیم. ما هفته قبل هم در بازی خانگی خوب نتیجه نگرفتیم و امتیاز از دست دادیم و برابر استقلال خوزستان باید پیروزی شویم.»


او که دربازی برابر سپاهان دچار آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا شده بود در این رابطه هم گفت:«مصدومیتم خیلی بهتر است و پزشکان تیم خیلی زحمت کشیدند تا در این دوبازی حضور داشته باشم. با آمپول و دارو به شرایط بازی رسیدم و  برای بازی کردن مشکلی نداشتم.»

دیدگاه‌ها